دانلود مقاله و خرید ترجمه:تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری برند میان نسل وای (Y)
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت برند
  • تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری برند میان نسل وای (Y)

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری برند میان نسل وای (Y)


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The Impact of Social Media Marketing Medium Toward Purchase Intention and Brand Loyalty Among Generation Y


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Procedia - Social and Behavioral Sciences 148 ( 2014 ) 177 – 185


    چکیده انگلیسی:

    Social media has become the modus operandi of the 21st century. Building on the foundation of Web 2.0, social media applications have facilitated unprecedented growth in human interaction in modern times. This study attempts to study the impact of social media marketing medium toward brand loyalty and purchase intention in Generation Y. Surveys are conducted randomly and questionnaire distributed to undergraduate students of Malaysian universities. Two Hundred questionnaires were distributed with 75 percent response rate. Two propositions and three hypotheses were developed and tested using mean and regression analysis. The result indicated that the online marketing communications, specifically, EWOM, online communities and online advertisement are effective in promoting brand loyalty and product purchase intention through company website and social media platforms. These finding indicate to marketing managers that social media marketing medium has become an important marketing tool to reach emerging younger generation consumers. It also indicates that cyber world play an important role in modern marketing, enabling marketers to reach customers faster and more efficiently. This research provides a guideline for global brand players in considering applying social media marketing activities to promote their product, and brand. © 2014 Published by Elsevier Ltd. Selection and/or peer-review under responsibility of The 2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing. Keywords: Brand Loyalty; purchase intention; E-WOM; online advertisement; online communities


    چکیده فارسی:

    رسانه اجتماعی به عنوان روش کارقرن 21 شده است.بر اساس وب2، رسانه های اجتماعی رشد بی سابقه ای درتعامل انسان در دوران مدرن داشته اند. این مطالعه تلاش میکندکه تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر وفاداری برند و قصد خرید میان نسل وای رابررسی کند. نظرسنجی ها به طور تصادفی انجام شد و پرسش نامه ها میان دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه مالزی با200پرسشنامه با 75 درصددرجه پاسخ توزیع شد. دو گزاره وسه فرضیه بااستفاده از تجزیه وتحلیل میانگین و رگرسیون مورد آزمایش قرار گرفت و نتیجه نشان داد که ارتباطات بازاریابی آنلاین، مخصوصا دهان به دهان الکترونیکی، جوامع آنلاین وتبلیغات آنلاین بر ترویج وفاداری برند و قصد خرید محصول ازطریق وب سایت شرکت وسیستم عامل رسانه های اجتماعی موثر است.این یافته ها به مدیران بازاریابی نشان می دهدکه بازاریابی رسانه اجتماعی به عنوان یک ابزار بازاریابی مهم برای دسترسی به مصرف کنندگان نسل جوان میباشد، و همچنین نشان میدهدکه دنیای سایبری نقش بسیارمهمی دربازاریابی مدرن ایفا می کند و بازاریابان را قادر می سازد که به مصرف کنندگان سریع ترو موثرتر دسترسی پیداکنند.این پژوهش یک راهنما برای بازیکنان برند جهانی برای ترویج محصول و برند خود با استفاده از بازاریابی رسانه اجتماعی می باشد. کلمات کلیدی: وفاداری برند | قصدخرید | دهان به دهان الکترونیکی | تبلیغات آنلاین | جوامع آنلاین


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 16

    حجم فایل: 55 کیلوبایت


    قیمت: 20000 تومان  18000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:

    یک مقاله بسیار خوب و کاربردی در زمینه مدیریت برند.




تعداد نظرات : 2

علی اکبر[1394/4/16]

چطور می تونم پرسشنامه مقاله بالا رو تهیه کنم؟

کاربر سایت[1394/4/16]

با سلام متاسفانه ما نتوانستیم پرسش نامه این مقاله رو پیدا کنیم. به نویسنده مقاله ایمیل بفرستید

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-برند
موضوعات