دانلود مقاله و خرید ترجمه:مدل بازرایابی جدید به منظور نجات صنعت گردشگری: مدارک و شواهد پس از بهار عربی مصر
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • مدل بازرایابی جدید به منظور نجات صنعت گردشگری: مدارک و شواهد پس از بهار عربی مصر

    سال انتشار:

    2017


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مدل بازرایابی جدید به منظور نجات صنعت گردشگری: مدارک و شواهد پس از بهار عربی مصر


    عنوان انگلیسی مقاله:

    A new marketing mix model to rescue the hospitality industry: Evidence from Egypt after the Arab Spring


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Future Business Journal 3 (2017) 47–69


    نویسنده:

    Doaa Salmana, Yasser Tawfik, Mohamed Samy, Andrés Artal-Tur


    چکیده انگلیسی:

    After January 25th 2011 Egypt witnessed political, economic and social instability leading to drastic consequences in the hospitality and tourism industry. Thus unstable situation reflected on the deteriorated occupancy percentages that led to declined profit margins, higher employee layoffs and degraded quality of product and services. The objectives of this research is to examine how the Egyptian hospitality properties manage this dilemma through their marketing practices, and to propose a new marketing mix model that adds new layers of depth to the traditional marketing mix model. A methodological framework was designed to help in the assessment process of management practices pertaining to marketing initiatives during times of crisis. Results indicated the presence of tactical elements that assembled the traditional marketing mix model in the investigated hotels. However, these elements are not effectively used and the interaction between them not appears very clear. Results also indicated that the new proposed model would help in providing a framework for the Egyptian hospitality industry to maintain their competitive position during crisis time and avoiding undesired situations for labour force and decline of companies revenues.
    Keywords: Tourism | Hotel industry | Crisis management | Marketing mix | Transition process


    چکیده فارسی:

    پس از 25 ژانویه 2011، مصر شاهد بی‌ثباتی‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بود که منجر به پیامدهای شدید در صنعت توریسم و گردشگری آن شد. بنابراین این وضعیت ناپایدار منجر به وخامت وضعیت اشتغال، کاهش حاشیه سود، اخراج بالای کارمندان و کیفیت پایین خدمات و محصولات گردید. هدف از این پژوهش، بررسی چگونگی خصوصیات گردشگری مصر و مدیریت این معضل از طریق شیوه‌های بازاریابی و ارائه یک مدل بازاریابی جدید است که لایه‌های جدیدی را به عمق مدل آمیخته بازاریابی سنتی می‌افزاید. چارچوب روش‌شناختی برای مساعدت به فرآیند ارزیابی شیوه‌های مدیریت مرتبط با طرح‌های بازاریابی است که در زمان بحران طراحی شده است. نتایج نشان داد، وجود عناصر تاکتیکی که مجموع مدل آمیخته‌‌ی بازاریابی سنتی است در هتل‌ها بررسی گردید. با این حال این عناصر به طور موثر به کار گرفته نمی‌شود و به نظر نمی‌رسد تعامل بین آن‌ها شفاف باشد. همچنین نتایج نشان داد که مدل ارائه شده جدید، چارچوبی را برای صنعت گردشگری مصر ارائه می‌نماید که موقعیت رقابتی مصر را در زمان بحران حفظ نموده و به اجتناب از موقعیت‌های ناخواسته برای نیروی کار و کاهش درآمد شرکت، کمک می‌نماید.
    کلید واژه: گردشگری | صنعت هتلداری | مدیریت بحران | آمیخته بازاریابی | روند انتقال.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 23
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 42

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 2119 کیلوبایت


    قیمت: 37000 تومان  33300 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات
footer