دانلود مقاله و خرید ترجمه:مدیریت عملیات خدمات حرفه ای چقدر متفاوت است؟
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت عملکرد
  • مدیریت عملیات خدمات حرفه ای چقدر متفاوت است؟

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مدیریت عملیات خدمات حرفه ای چقدر متفاوت است؟


    عنوان انگلیسی مقاله:

    How different is professional service operations management?


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Operations Management 30 (2012) 1–11


    نویسنده:

    Michael A. Lewis, Andrew D. Brown


    چکیده انگلیسی:

    This paper presents detailed analysis of the operational and operations management characteristics of a professional service firm, a legal partnership. An in-depth study of customer interactions, service customization, process throughput and variability, professional employee behavior and managerial interventions provided the basis for confirmatory and exploratory research. The results suggested a number of refinements to existing conceptualizations of the professional service type operation and indicated areas where professional service operations management should be viewed as highly distinctive. First, professional–client exchange is variably asymmetrical – with significant implications for service package and process design. Second, professional service operations comprise a substantial number of less variable and faster throughput processes – creating a significant opportunity for commoditization. Third, professional status and corresponding organisational structures (e.g. the partnership model) need to be explicitly recognised in any typology – these factors introduce distinctive trade-offs when seeking greater efficiency and effectiveness.
    Keywords: Case/field study | Organisational behavior | Productivity | Service operations


    چکیده فارسی:

    این مقاله از یک بررسی موردی مبسوط در مورد «شراکت حقوقی» (LP) در انگلیس به عنوان مبنای بررسی ویژگیهای عملیات خدمات حرفه ای (PSO) استفاده می کند و در نتیجه مشخص می کند چطور این ویژگیها، چارچوب ماهیت متمایز مدیریت عملیات خدمات حرفه ای (PSOM) را مشخص می کنند. نتایج نشان می دهند (برای خدمات حقوقی) سه اصلاح/تعمیم در مورد مدلهای کنونی PSO وجود دارد. اولا، ماهیت غیرمتقارن مبادله حرفه- مشتری، کارکردهای مهمی برای ویژگیهای بسته و فرآیند خدمات دارد (یعنی کمتر مشتری محور، و در جای ممکن، بیشتر بر حسب انتخاب حرفه). دوما، احتمالا تعداد زیادی از فرآیندهای کمتر متغیر و دارای خروجی سریع در پرتفلیوی PSO ها وجود دارند- که منجر به خلق فرصت برای تجاری سازی گسترده می شوند. سوما، ماهیت وضعیت حرفه ای و ساختار سازمانی (یعنی مدل شراکت) نیازمند تلفیق سازی کامل در هر مدل تعریف شده است. بنابراین این مطالعه روی دو بُعد متمایز PSOM تمرکز می کند و یک دیدگاه محتمل تر در مورد تبادل کارشناس-مشتری ارائه کرده و روشهایی برای تجارسازی ارتباطات درونی و ذاتی مطرح می کند تا به صورت موثر و کارآمد بتوان آن را در ساختار مشارکت حرفه ای، پیاده سازی کرد.
    واژگان کلیدی: مورد/ مورد میدانی | رفتار سازمانی | بهره وری | عملیات های خدمات


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 40

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 317 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-عملکرد
موضوعات
footer