دانلود مقاله و خرید ترجمه:عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات همراه: نقش میانجیگری انگیزه‌های درونی و بیرونی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات همراه: نقش میانجیگری انگیزه‌های درونی و بیرونی

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات همراه: نقش میانجیگری انگیزه‌های درونی و بیرونی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Determinants of consumers attitudes toward mobile advertising: The mediating roles of intrinsic and extrinsic motivations


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Computers in Human Behavior 63 (2016) 334-341


    نویسنده:

    Xifei Feng, Shenglan Fu, Jin Qin


    چکیده انگلیسی:

    Mobile advertising is booming, due to the popularity of mobile devices. Drawing on motivation theory, this study examines the factors that influence consumers’ attitudes toward mobile advertising. The authors identify timeliness, localization, and personalization of the advertisement message as antecedents of extrinsic motivation, as well as consumer innovativeness and perceived enjoyment as antecedents of intrinsic motivation. Using structural equation modeling, the study analyzes the conceptual model with a sample of 218 mobile phone users. Both intrinsic and extrinsic motivations mediate the effects of the advertising message’s characteristics on mobile phone users’ attitudes toward mobile advertising.
    Keywords: Mobile advertising | Timeliness | Personalization | Localization | Intrinsic motivation | Extrinsic motivation


    چکیده فارسی:

    با توجه به محبوبیت دستگاه‌های تلفن همراه، تبلیغات همراه یا تبلیغات همراه در حال رونق گرفتن می‌کندهستند. با استنتاج از نظریه انگیزش، این مطالعه عواملی را بررسی می‌کند که بر نگرش مصرف کننده نسبت به تبلیغات همراه تاثیر می‌گذارد. نویسنده به موقع بودن، محلی سازی، و شخصی سازی پیام‌های تبلیغاتی را به عنوان عوامل ایجاد کننده انگیزه بیرونی شناسایی می‌کند، و همچنین نوآوری‌های مصرف کننده و لذت‌های درک شده را به عنوان عوامل ایجاد کننده انگیزه‌های درونی شناسایی. با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری، این مطالعه مدل مفهومی را با یک نمونه از 218 کاربر تلفن همراه تحلیل می‌کند. هم انگیزه‌های درونی و هم انگیزه‌های بیرونی تاثیر پیام‌های تبلیغاتی را بر نگرش کاربران موبایل نسبت به تبلیغات همراه را تعدیل می‌سازد.
    کلمات کلیدی: تبلیغات همراه | به موقع بودن | شخصی سازی | محلی سازی | انگیزه‌های درونی | انگیزه‌های بیرونی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 29

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 175 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات
footer