دانلود مقاله و خرید ترجمه:بررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر روی نمرات هوش هیجانی دانشجویان کارشناسی پرستاری
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده پرستاری
  • بررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر روی نمرات هوش هیجانی دانشجویان کارشناسی پرستاری

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر روی نمرات هوش هیجانی دانشجویان کارشناسی پرستاری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Investigating the effect of emotional intelligence education on baccalaureate nursing students emotional intelligence scores


    منبع:

    Nurse Educ Pract. 2016 Sep;20:64-9. doi: 10.1016/j.nepr.2016.05.007


    نویسنده:

    Orak RJ, Farahani MA, Kelishami FG, Seyedfatemi N, Banihashemi S, Havaei F


    چکیده انگلیسی:

    According to the International Council of Nurses, the aim of nursing is to protect, improve, and restore the health of individuals, families and societies (Boyatzis and Van Oosten, 2002). Nursing professionals strive to provide quality nursing care in complex health care systems where finite resources, patient acuities and co-morbidities, in addition to nursing shortages, add to the already heavy burden nurses must shoulder (Watson et al., 2008). Not only are they expected to meet patients physical, emotional, spiritual and social needs; they are also morally and professionally obligated to perform effectively and flawlessly in all situations (Akyar, 2009). Nursing is recognized internationally as one of the most stressful professions (Kalyoncu et al., 2012; Gorgens-Ekermans & Brand, 2012; Montes-Berges & Augusto, 2007), as evinced by an exceedingly high rate of burnout among nursing professionals (Garrosa, Moreno-Jimenez et al., 2011). Major sources of stress for this occupational group include exposure to human suffering and death, insufficient skills with which to respond to the emotional needs of patients and their families, decision making complicated by ethical dilemmas, uncertainty about the illness and treatment trajectory, shift work, fear of committing errors or being accused of negligence, power differentials, lack of peer and/or organizational support, heavy workloads, and conflict with other health care professionals and patients and their families (Augusto Landa, 2010; Watson et al., 2008). These stressors can trigger complex emotional responses which in turn can compromise not only their physical and psychological well-being, but also their ability to provide quality nursing care. As members of multidisciplinary health care teams working in complex health care environments, nurses need to perceive and evaluate with fine precision the emotional state of patients and that of colleagues as well as their own. This kind of capability is essential to providing quality nursing care, to ensuring effective teamwork, and to managing interpersonal relationships (Clarke, 2006; Shanta & Gargiulo, 2014), indeed, so much so that no effort should be spared in developing the skills required to master it at the earliest opportunity, i.e., during the first or second year of nursing school (Shanta & Gargiulo, 2014).


    چکیده فارسی:

    طبق نظر شورای بین المللی پرستاران، هدف پرستاری، حفاظت، بهبود و بازگرداندن سلامت افراد، خانواده ها و جوامع است (بویاتزیس و فن اوستن، 2002). متخصصان پرستاری تلاش می کنند تا مراقبت های پرستاری با کیفیت را در سیستم های پیچیده مراقبت های بهداشتی فراهم نمایند که در آن منابع محدود، آسیب های بیمار و بیماری های مشترک، علاوه بر کمبود پرستاری، به بار سنگینی که بر دوش پرستاران است نیز افزوده می شود (واتسون و همکاران، 2008). نه تنها انتظار می رود که نیازهای جسمی، احساسی، معنوی و اجتماعی بیماران را برآورده سازند؛ بلکه از لحاظ اخلاقی و حرفه ای نیز موظف هستند که در هر شرایطی به طور موثر و بدون عیب عمل کنند (آکیار، 2009). پرستاری در سطح بین المللی به عنوان یکی از پُر استرس ترین حرفه ها شناخته شده است (کالیونکو و همکاران، 2012؛ جورجنس-اکرمانس و براند، 2012؛ مونتس-برگس و آگوستو، 2007)، که توسط میزان بسیار بالای فرسودگی شغلی در میان متخصصان پرستاری اثبات می گردد (گاروسا، مورنو-خیمنز و همکاران، 2011). منابع عمده استرس برای این گروه شغلی شامل در معرض قرار گرفتن و مواجهه با درد و رنج کشیدن و مرگ انسان ها، مهارت های ناکافی برای پاسخگویی به نیازهای عاطفی بیماران و خانواده های آنها، تصمیم گیری که با معضلات اخلاقی پیچیده می شود، عدم اطمینان در مورد بیماری و مسیر درمان، شغل شیفتی، ترس از مرتکب شدن خطا یا متهم شدن به غفلت، اختلاف و تمایز قدرت، عدم پشتیبانی از جانب همکاران یا سازمان، حجم کاری سنگین، و تضاد و تعارض با سایر متخصصین مراقبت های بهداشتی و بیماران و خانواده های آنها می باشد (آگوستو لاندا، 2010؛ واتسون و همکاران، 2008). این عوامل استرس زا می توانند پاسخ های عاطفی پیچیده ای را ایجاد نمایند که به نوبه خود نه تنها می توانند به سلامتی جسمی و روحی آنها منجر گردند، بلکه تشکیل دهنده توانایی آنها برای ارائه مراقبت های پرستاری با کیفیت می باشند. همانطور که اعضای تیم های مراقبت های بهداشتی چند رشته ای در محیط های پیچیده مراقبت های بهداشتی کار می کنند، پرستاران بایستی با دقت زیادی وضعیت احساسی بیماران و همکاران و نیز خودشان را درک و ارزیابی نمایند. این نوع از قابلیت ها برای ارائه مراقبت های مراقبتی باکیفیت، تضمین کار گروهی موثر، و مدیریت روابط بین فردی ضروری است (کلارک، 2006؛ شانتا و گارگیلو، 2014)، در واقع، تا جایی که هیچ تلاشی در توسعه مهارت های مورد نیاز برای تسلط یافتن بر آن در اولین فرصت، یعنی در طول سال اول یا دوم مدرسه پرستاری نبایستی مضایقه شود (شانتا و گارگیلو، 2014).


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 25
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 21

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 50 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
پرستاری
موضوعات
footer