دانلود مقاله و خرید ترجمه:نقشه ی نظری بازاریابی کسب و کار: روابط و دیدگاه های شبکه ای
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • نقشه ی نظری بازاریابی کسب و کار: روابط و دیدگاه های شبکه ای

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    نقشه ی نظری بازاریابی کسب و کار: روابط و دیدگاه های شبکه ای


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Theory map of business marketing: Relationships and networks perspectives


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Industrial Marketing Management 42 (2013) 324–335


    چکیده انگلیسی:

    Business marketing is a complex, multilayered, and dynamic social phenomenon that has been examined using a variety of theories from disciplines as diverse as economics and psychology. This theoretical evolution has led to a fragmented knowledge base. This article examines relationship marketing and business networks perspectives in business marketing. Based on an extensive metatheoretical review, the study shows that these approaches are based on incompatible theoretical assumptions and cannot be integrated into a general relationship marketing theory. By constructing an articulated theory map, the paper provides a positioning space and analysis of five approaches to business marketing: CRM, behaviorally driven relationship marketing, channel relationships, market as networks and actor relationships, and focal networks and strategic nets. The paper then suggests pursuing the development of two middle-range theories: “market-based business marketing” and “network-based business marketing.” These developments are used to offer an articulated research agenda for advancing business marketing theory and a discussion on the possibility of a general theory of marketing.
    Keywords: Relationship marketing | Marketing theory | Business networks | General theory of marketing | Middle-range theory


    چکیده فارسی:

    بازاریابی کسب و کار پدیده ی پویا، چندلایه و پیچیده ی اجتماعی است که با استفاده از انواع نظریه های اصولی به تنوع مسائل اقتصادی و روانشناسی آزموده شده است. این تکامل نظریه ای منجر به چارچوبی دانش محور شده است. این مقاله روابط بازاریابی و دیدگاه های شبکه ای کسب و کار را در بازاریابی کسب و کار می آزماید. بر اساس بازبینی گسترده ای در زمینه ی متانظریه ایmetatheoretical، مطالعات نشان داد که این روش ها بر اساس فرضیه های نظری ناسازگار هستند و نمی توان آنها را در یک نظریه ی جامع روابط بازاریابی جمع بندی کرد. با ایجاد یک نقشه ی نظری بند به بند، مقاله فضایی را فراهم کرده و پنج روش بازاریابی کسب و کار را تحلیل می کند: CRM، از نظر رفتاری برگرفته از روابط بازاریابی، کانال های روابط، بازار به عنوان شبکه ها و و روابط بازیگری، سبکه های کانونی و استراتژیک است. سپس مقاله به پیگیری توسعه ی دو نظریه که در طیف میانه قرار دارند تشویق می کند: ”بازاریابی کسب و کار مبتنی بر بازار” و ”بازاریابی کسب و کار مبتنی بر شبکه”. از این توسعه ها برای ارائه ی برنامه ی کار بند به بند تحقیقاتی برای پیشرفت نظریه ی بازاریابی کسب و کار و بحث در مورد امکان نظریه ی عمومی بازاریابی استفاده می شود.
    کلیدواژه ها: بازاریابی روابط، نظریه ی بازاریابی، شبکه های کسب و کار، نظریه یعمومی طیف میانه ی بازاریابی.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 41

    حجم فایل: 164 کیلوبایت


    قیمت: 40000 تومان  36000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات