دانلود مقاله و خرید ترجمه:روش اجرای تأثیرگذار در تحقیقات بازاریابی تجارتی (کسب و کار) مقدمه ای بر موضوع خاص در اجرای راهبردها و تئوری های بازاریابی B2B  و مدیریت فروش
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • روش اجرای تأثیرگذار در تحقیقات بازاریابی تجارتی (کسب و کار) مقدمه ای بر موضوع خاص در اجرای راهبردها و تئوری های بازاریابی B2B و مدیریت فروش

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    روش اجرای تأثیرگذار در تحقیقات بازاریابی تجارتی (کسب و کار) مقدمه ای بر موضوع خاص در اجرای راهبردها و تئوری های بازاریابی B2B و مدیریت فروش


    عنوان انگلیسی مقاله:

    An impact-oriented implementation approach in business marketing research Introduction to the Special Issue on “Implementing Strategies and Theories of B2B Marketing and Sales Management”


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Industrial Marketing Management 45 (2015) 3–11


    چکیده انگلیسی:

    There are serious concerns about the theory–practice gap in the research on business marketing. One of the key aspects is the relevance and implementability of the results. The overarching objective of this special issue of “From Strategy Frameworks to Value-in-use: Implementing Strategies and Theories of B2B Marketing and Sales Management” is to enhance understanding of managerial implementation. We have four goals in this introductory article. First, we discuss implementation as a concept, given the varying views and the considerable ambiguity. Second, we identify and analyze aspects that influence the potential for carrying out managerially relevant research and challenge the implementation process. As a result we propose an implementation framework for use in our third task: to introduce the articles in this special issue. We conclude by presenting an agenda for enhancing the managerial relevance of future business-marketing research.
    Keywords: Marketing management | Marketing implementation | Business marketing | Sales management | Strategic marketing


    چکیده فارسی:

    نگرانی های جدی درباره ی فاصله ی تئوری- عملی در تحقیقات در بازاریابی تجاری وجود دارند. یکی از جنبه های کلیدی، ارتباط و توانایی اجرای نتایج است. هدف فراگیر از این مورد خاص «راهبرد چارچوب ها به ارزش در استفاده: اجرای راهبردها و تئوری های بازاریابی و مدیریت فروش B2B»، این است که درک اجرای مدیریتی افزایش یابد. با چهار هدف در مقدمه ی این مقاله داریم. ابتدا، اجرا را به عنوان یک مفهوم مورد بحث قرار می دهیم و این کار با دادن دیدگاه های مختلف و ابهام قابل ملاحظه است. دوم، جنبه هایی را تعیین و آنالیز می کنیم که بر پتانسیل ادامه ی تحقیقات مرتبط اجرایی و چالش بر فرایند اجرا تأثیر می گذارد. در نتیجه، یک چارچوب اجرایی را برای استفاده در نوع سوم پیشنهاد می کنیم: برای معرفی مقاله ها در این مسئله ی خاص، با نشان دادن یک دستور کار برای افزایش ارتباط مدیریتی در تحقیقات آینده ی بازاریابی کسب و کار، به این نتیجه می رسیم. «یک فاصله ی روبه رشد هشدار دهنده بین علاقه ها، استانداردها و مقدمه های بازاریابان آکادمیک و نیازهای خاص بازاریابان در اجرای یک فضای بازاری مبهم، مشکوک، با تغییر سریع و پیچیده، وجود دارد.
    واژه های کلیدی: مدیریت بازاریابی | پیاده سازی بازاریابی | بازاریابی کسب و کار | مدیریت فروش | بازاریابی استراتژیک


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 27

    حجم فایل: 126 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات