دانلود مقاله و خرید ترجمه:پذیرش بانکداری تلفن همراه: مروری بر ادبیات
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده تجارت الکترونیک
  • پذیرش بانکداری تلفن همراه: مروری بر ادبیات

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    پذیرش بانکداری تلفن همراه: مروری بر ادبیات


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Mobile banking adoption: A literature review


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Telematics and Informatics 32 (2015) 129–142


    چکیده انگلیسی:

    Electronic commerce (e-commerce) continues to have a profound impact on the global business environment, but technologies and applications also have begun to focus more on mobile computing, the wireless Web, and mobile commerce. Against this backdrop, mobile banking (m-banking) has emerged as an important distribution channel, with considerable research devoted to its adoption. However, this research stream has lacked a clear roadmap or agenda. Therefore, the present article analyzes and synthesizes existing studies of m-banking adoption and maps the major theories that researchers have used to predict consumer intentions to adopt it. The findings indicate that the m-banking adoption literature is fragmented, though it commonly relies on the technology acceptance model and its modifications, revealing that compatibility (with lifestyle and device), perceived usefulness, and attitude are the most significant drivers of intentions to adopt m-banking services in developed and developing countries. Moreover, the extant literature appears limited by its narrow focus on SMS banking in developing countries; virtually no studies address the use of m-banking applications via smartphones or tablets or consider the consequences of such usage. This study makes several recommendations for continued research in the area of mobile banking.
    Keywords: Literature review | Mobile banking | M-banking | Mobile banking adoption | Technology acceptance model


    چکیده فارسی:

    تجارت الکترونیکی (e-commerce) همچنان تأثیر عمیقی بر محیط کسب و کار جهانی دارد، اما فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی، بیشتر شروع به تمرکز بر روی محاسبه گرهای همراه، وب وایرلس (وب بی سیم)، و تجارت همراه (mobile commerce) کرده‌اند. در این زمینه، بانکداری تلفن همراه (همراه بانک) به عنوان یک کانال مهم توزیع پدید آمد و تا کنون تحقیقات قابل ملاحظه ای در خصوص پذیرش آن صورت گرفته است. با این حال، این جریان تحقیقات فاقد یک نقشه‌ی راه یا دستور کار روشن و شفاف بوده است. بنابراین، مقاله‌ی حاضر به تجزیه و تحلیل مطالعات موجود از پذیرش همرا بانک پرداخته و آنها را با هم تلفیق می‌کند و اقدام به نگاشت تئوری‌های عمده‌ای می‌کند که محققان از آنها جهت پیش بینی مقاصد مصرف کنندگان در پذیرش همراه بانک استفاده کرده‌اند. یافته‌ها حاکی از آن است که ادبیات پذیرش همراه بانک با آنکه متکی بر الگوی مقبولیت/پذیرش فناوری و اصلاحات آن است اما پراکنده می‌باشد. این یافته‌ها نشان می‌دهد که سازگاری (با سبک زندگی ودستگاه)، سودمندی درک شده، و نگرش مهمترین محرکان انگیزه جهت پذیرش خدمات همراه بانک در کشورهای پیشرفته و کشورهای در حال توسعه محسوب می‌شوند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که ادبیات موجود اندک باشد چون در کشورهای در حال توسعه تمرکز محدود به اس ام اس بانک بوده و در عمل هیچ مطالعه ای در خصوص استفاده از برنامه‌های کاربردی همراه بانک از طریق گوشی‌های هوشمند یا تبلت صورت نگرفته است و یا پیامدهای چنین استفاده‌هایی مورد بررسی واقع نشده است. این مطالعه برای ادامه‌ی تحقیقات در حوزه‌ی بانکداری تلفن همراه، توصیه‌ها و پیشنهادات چندی ارائه می‌دهد.
    کلمات کلیدی: مروری بر ادبیات، بانکداری موبایل، همرا بانک (M-banking)، پذیرش بانکداری موبایل، الگوی مقبولیت/پذیرش فناوری


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 14
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 39

    حجم فایل: 205 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
تجارت-الکترونیک
موضوعات