دانلود مقاله و خرید ترجمه:بررسی رسانه های اجتماعی و تکامل ارتباط سازمانی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده روابط عمومی
  • بررسی رسانه های اجتماعی و تکامل ارتباط سازمانی

    سال انتشار:

    2010


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بررسی رسانه های اجتماعی و تکامل ارتباط سازمانی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Social Media and the Evolution of Corporate Communications


    منبع:

    The Elon Journal of Undergraduate Research in Communications • Vol. 1, No. 1 • Winter 2010


    چکیده انگلیسی:

    Social media has revolutionized corporate communications, rapidly changing the way that public relations campaigns or programs are distributed and measured. Rather than the traditional method of pure output, social media has forced corporate communications to shift to a dialogue in which the stakeholders, and not just the companies, have power over the message. Social media is a revolutionary communications tool that has quickly changed the ways in which public relations is practiced, becoming an integral part of corporate communications for many companies and offering public relations practitioners new options for every aspect of the corporate communications process.
    Keywords: social media | public relations | corporate communications | marketing


    چکیده فارسی:

    رسانه های اجتماعی ارتباطات سازمانی را متحول ساخته است، به سرعت کمپین ها و یا برنامه های روابط عمومی در توزیع و اندازه گیری در حال تغییر روش است.به جای روش های سنتی در خروجی خالص، رسانه های اجتماعی ارتباطات سازمانی را مجبور به تغییر دیدگاه جهت گفت و گو کرده است؛که در آن سهامداران و نه فقط شرکت ها قدرت لازم جهت اقدام این پیام را داشته باشند.رسانه های اجتماعی یک ابزار ارتباطی انقلابی است که به سرعت راه هایی که در آن روابط عمومی انجام می پذیرد را تغییر داده؛که باعث تبدیل شدن ارتباطات سازمانی در بسیاری از شرکت ها به بخشی جدایی ناپذیر و عرضه گزینه های جدید کارکنان روابط عمومی برای هر نوع از فرایندهای ارتباطات سازمانی می شود.
    کلید واژه ها: رسانه های اجتماعی | روابط عمومی | ارتباطات سازمانی | بازاریابی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 17

    حجم فایل: 43 کیلوبایت


    قیمت: 15000 تومان  13500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
روابط-عمومی
موضوعات