دانلود مقاله و خرید ترجمه:تاثیر همکاری در نوآوری بر مدیریت دانش مشتری و عملکرد آن
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت دانش
  • تاثیر همکاری در نوآوری بر مدیریت دانش مشتری و عملکرد آن

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تاثیر همکاری در نوآوری بر مدیریت دانش مشتری و عملکرد آن


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Collaborating to innovate: Effects on customer knowledge management and performance


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Journal of Business Research (2015)


    چکیده انگلیسی:

    Scholars regard customer knowledge management (CKM) as a strategic resource for businesses to improve innovation, facilitate the detection of new market opportunities, and support long-term customer relationship management. However, literature suffers from a lack of understanding of customer collaboration's role in the innovation process and innovation orientation in CKM. Accordingly, this paper tests a model examining how both variables act as antecedents of CKM. The model also explores CKM and customer collaboration's effect on marketing results. Findings have important academic and managerial implications, and show that collaboration with customers and openness to innovation are key inputs because of their effects on CKM and marketing results.
    Keywords: Customer knowledge management | Innovation orientation | Customer collaboration | Marketing results | Innovation process


    چکیده فارسی:

    پژوهشگران، بهره مندی از مدیریت دانش مشتری (CKM) را در رابطه با بهبود نواوری و ابداع، تسهیل شناسایی فرصت های بازاری جدید، و پشتیبانی از مدیریت روابط طولانی مدت با مشتری، بعنوان منبعی استراتژیک برای کسب و کارهای تجاری مورد توجه و ملاحظه قرار می دهند. از اینرو، مطبوعات همیشه متحمل نبود فهم کافی از نقش همدستی و همکاری مشتری در پروسه نواوری و گرایش نواوری و ابداع در CKM، هستند. بنابراین، مقاله حاضر مدلی را ازمون می کند که بررسی می کند چگونه هر دو متغیر بعنوان عناصر اولیه یا پیشین CKM عمل می کنند. همچنین این مدل اثر همکاری مشتری و CKM را بر نتایج بازاریابی بیان می کند. یافته های حاصل از این بررسی، دارای دلایل مهم اکادمیک و مدیرانه است، و نشان می دهد که همکاری با مشتریان و گرایش بسمت نواوری، عناصر لازم اولیه بدلیل اثربخشی بر روی نتایج CKM و بازاریابی هستند. کلمات کلیدی: مدیریت دانش مشتری | گرایش نواوری | همکاری مشتری | نتایج بازاریابی | پروسه نواوری


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 3
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 9

    حجم فایل: 61 کیلوبایت


    قیمت: 15000 تومان  13500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-دانش
موضوعات