دانلود مقاله و خرید ترجمه:بازاریابی، روابط عمومی و تاثیر وب 2 بر تغییر روابط آنها : ارزیابی کیفی از  مشاوره های انجام شده ی PR در اسپانیا
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • بازاریابی، روابط عمومی و تاثیر وب 2 بر تغییر روابط آنها : ارزیابی کیفی از مشاوره های انجام شده ی PR در اسپانیا

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بازاریابی، روابط عمومی و تاثیر وب 2 بر تغییر روابط آنها : ارزیابی کیفی از مشاوره های انجام شده ی PR در اسپانیا


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Marketing, public relations, and how Web 2.0 is changing their relationship: A qualitative assessment of PR consultancies operating in Spain


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Public Relations Review 38 (2012) 831–837


    چکیده انگلیسی:

    In communication between organisations and consumers, the dividing lines amongst marketing, advertising and public relations are sometimes blurred. The confusion and overlap is more marked with the advent of the Web 2.0 and the proliferation of online campaigns, and associated initiatives. This article presents the results of ten in-depth interviews held with senior managers of PR consultancies operating in Spain in order to study and evaluate how these changes are being tackled from within the sector itself. It concludes that the sector perceives the current context as a great opportunity for growing and consolidating the strategic conception of public relations.
    Keywords: Public relations | Social media | Web 2.0 | PR practitioners in Spain


    چکیده فارسی:

    در ارتباطات بین سازمانها و مصرف کنندگان، خطوط تقسیم بندی در حوزه های بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی در بعضی مواقع مبهم می باشد. این ابهام و همپوشانی با پیدایش Web 2.0 و افزایش فعالیتهای آنلاین و اقدامات مرتبط بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. این مقاله نتایج بدست آمده از ده مصاحبه ی عمیق را که با مدیران ارشد PR در اسپانیا انجام شده مورد بررسی قرار می دهد تا متعاقباً بتوان نحوه ی رویارویی با این تغییرات را در یک بخش مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. نتیجه آن که بخش مورد نظر موقعیت کنونی را بعنوان یک فرصت بزرگ برای پیشرفت و تقویت مفهوم استراتژیک روابط عمومی در نظر می گیرد.
    کلمات کلیدی: روابط عمومی | رسانه های اجتماعی | وب 2.0 | کارگزاران روابط عمومی در اسپانیا


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 16

    حجم فایل: 64 کیلوبایت


    قیمت: 15000 تومان  13500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات