دانلود مقاله و خرید ترجمه:تاثیر میراث دانش بازاریابی بر بازاریابی غیر انتفاعی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • تاثیر میراث دانش بازاریابی بر بازاریابی غیر انتفاعی

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تاثیر میراث دانش بازاریابی بر بازاریابی غیر انتفاعی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The Influence of Marketing Scholarship’s Legacy on Nonprofit Marketing


    منبع:

    International Journal of Financial Studies. 2013, 1, 102–118; doi:10.3390/ijfs1030102


    چکیده انگلیسی:

    This inquiry contributes to the literature on the development of “nonprofit marketing thought” by describing how the field’s early period established a legacy effect on nonprofit marketing scholarship to the present day. This qualitative work uses a wide variety of sources from a protracted historical period in order to more fully inform a perspective on the relevant issues that have influenced the development of nonprofit marketing scholarship. The investigation suggests that, although the debate on whether or not marketing is a science was nominally resolved years ago, the origins of marketing scholarships as an applied business discipline remain influential. The effects on this influence is a body of research that is fragmented, conflicted, sometimes invalid, and has produced few general theories indicative of a social science. Recommendations are offered for improving the quality of nonprofit marketing scholarship.
    Keywords: marketing history | marketing theory | nonprofit marketing | nonprofit marketing scholarship | nonprofit marketing research


    چکیده فارسی:

    این تحقیق به بررسی تاریخچه شکل گیری دو اندیشه بازاریابی غیر انتفاعی از طریق توصیف تاثیر میراث چگونگی پایه ریزی دوره اولیه این رشته بردانش بازاریابی غیر انتفاعی در حال حاضر می پردازد این کار کیفی از منابع گوناگون گسترده ای از یک دوره ی تاریخی ترسیم شده در جهت آگاهی بیشتر در مورد دیدگاه موضوعات مربوطه ای که بر توسعه دانش بازاریابی غیر انتفاعی تاثیر گذاشته اند استفاده می کند این تحقیق حاکی از این است که گرچه بحث در خصوص اینکه آیا بازاریابی یک علم است یا نه ظاهرا سالها پیش حل و فصل شد. منشا دانش بازاریابی به عنوان یک قاعده کسب و کار به کار گرفته شده تاثیر گذار باقی مانده است تاثیرات در خصوص این اثر گذاری یک مجموعه تحقیقی است که تجزیه (تقسیم) می شود و با هم مغایرت دارد و گهگاه نامعتبر است و چندین نظریه کلی که بیانگر یک علم اجتماعی است ایجاد کرده است پیشنهاداتی برای بهبود کیفیت دانش بازاریابی غیر انتفاعی ارائه می شود.
    واژگان کلیدی : تاریخچه بازاریابی | نظریه بازاریابی | بازاریابی غیر انتفاعی | دانش بازاریابی غیر انتفاعی | تحقیق بازاریابی غیر انتفاعی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 17
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 27

    حجم فایل: 54 کیلوبایت


    قیمت: 23000 تومان  20700 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات