دانلود مقاله و خرید ترجمه:یک بررسی تجربی برروی شیوه های رهبری مورد استفاده برای مدیریت نام تجاری جهانی سازمان های چند ملیتی در ایالات متحده ی آمریکا
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت برند
  • یک بررسی تجربی برروی شیوه های رهبری مورد استفاده برای مدیریت نام تجاری جهانی سازمان های چند ملیتی در ایالات متحده ی آمریکا

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    یک بررسی تجربی برروی شیوه های رهبری مورد استفاده برای مدیریت نام تجاری جهانی سازمان های چند ملیتی در ایالات متحده ی آمریکا


    عنوان انگلیسی مقاله:

    An Empirical Investigation on Leadership Styles Applied for Global Brand Management of Multinational Organizations in the United States


    منبع:

    Open Journal of Business and Management, 2013, 1, 11-17


    چکیده انگلیسی:

    Purpose: The purpose of this study is to understand the application of leadership styles in multinational organizations operating in the United States for their global brand management. Design/Methodology/Approach: This quantitative study design uses three hundred and seventy (370) sample units that were drawn from all levels in organizations in collecting data for the final analysis. Findings: Situational leadership style is the most dominant leadership style applied in global brand management. However, certain critical perspectives at the time of investigation revealed from the study are discussed in the paper. Originality/Value: This study is the first to provide underpinnings of employee’s perception of leadership.
    Keywords: Global Brand Management | Charismatic Leadership | Transactional Leadership | Transformational Leadership | Classical Leadership | Situational Leadership


    چکیده فارسی:

    هدف : هدف از این مطالعه پی بردن به کاربرد های شیوه های رهبری ،برای مدریت نام تجاری جهانی شان در ساز مان های چند ملیتی است که در ایالات متحده ی آمریکا درحال اجراست . طرح / متدولوژی / خط مشی : این طرح مطالعه ی کیفی از 370 واحد نمونه از تمام سطوح سازمان ها در جمع آوری داده ها برای تحلیل نهایی استفاده می کند. دست آوردها : شیوه ی مدریت موقعیتی گسترده ترین شیوه ی رهبری مورد استفاده در مدریت نام تجاری جهانی است .ضمنا،دیدگاه های انتقادی خاصی پیش آمده به هنگام بررسی در این مقاله مورد بحث قرار گرفته اند . اصالت / ارزشمندی :ا ین اولین مطالعه جهت به وجود آوردن پی ریزی های درک کارکنان از رهبری می باشد.
    کلمات کلیدی: مدیریت نام تجاری جهانی | رهبری کاریزماتیک | رهبری مبادله | رهبری تحول | رهبری کلاسیک | رهبری موقعیتی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 18

    حجم فایل: 131 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-برند
موضوعات