دانلود مقاله و خرید ترجمه:رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت توریسم
  • رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه

    سال انتشار:

    2011


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Customer satisfaction using low cost carriers


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Tourism Management 32 (2011) 235–243


    چکیده انگلیسی:

    Low cost carriers (LCCs) have a competitive advantage over full service carriers (FSCs) in several nations due to their lower fares and similar levels of service quality. Not all customers’ needs are alike, and the market characteristics found in the LCCs industry may influence customers’ attitudes. Thus, this study examines the relative importance of perceived service quality and the relationship between perceived service quality, customer satisfaction and behavioral intention using multidimensional methods. The results from this study indicate that the significant dimensions of customer satisfaction are tangibles and responsiveness. In addition, the study confirms the significant consequences of customer satisfaction including word-of-mouth communication, purchase intentions, and complaining behavior. Based on these results, carriers should develop tangibles and responsiveness for the enhancement of customer satisfaction and behavioral intentions.
    Keywords: Low cost carriers | Perceived service quality | Customer satisfaction | Behavioral intentions


    چکیده فارسی:

    حامل کم هزینه ) (LCCSیک مزیت رقابتی نسبت به حامل های خدمات کامل ) (FSCSدر چندین کشور به دلیل کرایه های پایین تر و سطوح مشابهشان از کیفیت خدمات را دارا هستند. همه مشتریان نیاز هایشان به طور یکسان نیست، و ویژگی های بازار موجود در صنعت ) (LCCSممکن است در نگرش مشتریان نفوذ کند. بنابراین، این مطالعه به بررسی اهمیت نسبی از کیفیت خدمات شناخته شده و همچنین ارتباط بین درک کیفیت خدمات، رضایت مشتری و قصد رفتاری با استفاده از روش چند بعدی می پردازد. نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که ابعاد قابل توجهی از رضایت مشتری، ملموس و قابل پاسخ گویی هستند. علاوه بر این، این مطالعه عواقب قابل توجهی از رضایت مشتری از جمله ارتباطات دهان به دهان، نیت خرید، و رفتار شکایت را نشان می دهد. بر اساس این نتایج، حامل باید ملموس و قابل پاسخ گو بودن را برای افزایش رضایت مشتری و نیات رفتاری توسعه دهد.
    واژگان کلیدی : حامل های کم هزینه | ادراک کیفیت خدمات | رضایت مشتری | نیات رفتاری


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 29

    حجم فایل: 739 کیلوبایت


    قیمت: 23000 تومان  20700 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:

    کاربران گرامی توجه نمایید که فایل ترجمه این مقاله بصورت pdf می باشد.




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-توریسم
موضوعات