دانلود مقاله و خرید ترجمه:مکانيزم تعاملي و استراتژي رابطه ي برند و توسعه ي برند
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت برند
  • مکانيزم تعاملي و استراتژي رابطه ي برند و توسعه ي برند

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مکانيزم تعاملي و استراتژي رابطه ي برند و توسعه ي برند


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Interaction Mechanism and Strategy of Brand Relationship and Brand Extension


    منبع:

    Open Journal of Business and Management, 2013, 1, 55-58


    چکیده انگلیسی:

    As new products are generally difficult to be accepted by consumers, and the cost of initial market introduction is high, enterprises often choose to do market extension of an existing brand. Simultaneously, a successful brand extension can enhance the reputation of the original brand, and expand the brand value. But how can enterprise take a good brand extension? Through establishment of a dynamic model of brand extension under the brand relationship context, investigating the interaction mechanism between brand relationship and extension, and base on that, we developed a strategy model of interaction and improvement of brand relationship and brand extension.
    Keywords: Brand Relationship | Brand Extension | Dynamic Model | Interaction Mechanism | Strategy Model


    چکیده فارسی:

    در حاليکه محصولات جديد عموما به سختي توسط مشتريان پذيرفته ميشوند، و هزينه ي معرفي اوليه ي محصولات بالاست، بنگاه هاي اقتصادي معمولا توسعه ي بازار برند موجود را انتخاب ميکنند. بطور همزمان توسعه ي موفق برند ميتواند شهرت برند اصلي را تسهيل و ارزش برند را افزايش دهد. اما چطور يک بنگاه اقتصادي ميتواند توسعه ي برند خوبي داشته باشد؟ بوسيله ي تشکيل مدل پوياي توسعه ي برند تحت مفهوم رابطه ي برند، تحقيقي در مورد مکانيزم متقابل بين رابطه ي برند و توسعه ي آن انجام شده، و بر اساس آن ما مدل استراژي رابطه ي برند و توسعه ي برند را گسترش داديم.
    کلمات کلیدی: ارتباط برند | گسترش نام تجاری | مدل پویا | مکانیزم تعامل | مدل استراتژی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 4
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 10

    حجم فایل: 99 کیلوبایت


    قیمت: 15000 تومان  13500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-برند
موضوعات