دانلود مقاله و خرید ترجمه:بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی یکپارچه از عملکرد آنلاین شرکت ها : اثبات و دلایل اروپایی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی یکپارچه از عملکرد آنلاین شرکت ها : اثبات و دلایل اروپایی

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی یکپارچه از عملکرد آنلاین شرکت ها : اثبات و دلایل اروپایی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Revisiting the Impact of Integrated Internet Marketing on Firms’ Online Performance: European Evidences


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Procedia Technology 5 ( 2012 ) 418 – 426


    نویسنده:

    Maria Teresa Tiagoa, Flávio Tiago


    چکیده انگلیسی:

    This research attempts to unveil some of the impacts on internet marketing and firms’ online performance driven from the adoption and integration of Enterprise Information subsystems. To accomplish this goal a framework is set and test in a sample of 9.192 European firms using Structural Equation Model estimation. This project contributes to the research on this topic with new evidence in a broad sample, and advances knowledge on the nature of the relative importance of different technological subsystems on Internet Marketing as drivers of e-business performance, applied to the European reality.
    Keywords: enterprise information systems | subsystems | internet marketing | e-business performance | european firms.


    چکیده فارسی:

    این پژوهش تلاش می کند تا بعضی از اثرات بازاریابی اینترنتی را آشکار سازد ،عملکرد آنلاین شرکت ها از اتخاذ و یکپارچگی زیرسیستم های اطلاعات سازمان ها نشات می گیرد.برای رسیدن به چارچوب این هدف در یک نمونه شرکت های اروپایی آزمون 192/9 ساختار برآورد مدل معامله را بکار میگیرند. این پژوهش به تحقیق درباره این موضوع با شواهد جدیدتردرنمونه گسترده تر کمک میکند و پیشرفت دانش را در ماهیت اهمیت نسبی زیرسیستم های مختلف تکنولوژی در بازاریابی اینترنتی را به عنوان محرک های عملکرد تجارت الکترونیک واقعیت اروپایی به کار می گیرند.
    کلمات کلیدی: سیستم های اطلاعات سازمانی | زیرسیستم ها | بازاریابی اینترنتی | عملکرد کسب و کار الکترونیکی | شرکت های اروپایی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 14

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 135 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات
footer