دانلود مقاله و خرید ترجمه:بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی یکپارچه از عملکرد آنلاین شرکت ها : اثبات و دلایل اروپایی
تبریک عید فطر

20% تخفیف مقالات ترجمه شده به مناسبت عید فطر، از تیر تا 12 تیر96

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی یکپارچه از عملکرد آنلاین شرکت ها : اثبات و دلایل اروپایی

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی یکپارچه از عملکرد آنلاین شرکت ها : اثبات و دلایل اروپایی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Revisiting the Impact of Integrated Internet Marketing on Firms’ Online Performance: European Evidences


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Procedia Technology 5 ( 2012 ) 418 – 426


    نویسنده:

    Maria Teresa Tiagoa, Flávio Tiago


    چکیده انگلیسی:

    This research attempts to unveil some of the impacts on internet marketing and firms’ online performance driven from the adoption and integration of Enterprise Information subsystems. To accomplish this goal a framework is set and test in a sample of 9.192 European firms using Structural Equation Model estimation. This project contributes to the research on this topic with new evidence in a broad sample, and advances knowledge on the nature of the relative importance of different technological subsystems on Internet Marketing as drivers of e-business performance, applied to the European reality.
    Keywords: enterprise information systems | subsystems | internet marketing | e-business performance | european firms.


    چکیده فارسی:

    این پژوهش تلاش می کند تا بعضی از اثرات بازاریابی اینترنتی را آشکار سازد ،عملکرد آنلاین شرکت ها از اتخاذ و یکپارچگی زیرسیستم های اطلاعات سازمان ها نشات می گیرد.برای رسیدن به چارچوب این هدف در یک نمونه شرکت های اروپایی آزمون 192/9 ساختار برآورد مدل معامله را بکار میگیرند. این پژوهش به تحقیق درباره این موضوع با شواهد جدیدتردرنمونه گسترده تر کمک میکند و پیشرفت دانش را در ماهیت اهمیت نسبی زیرسیستم های مختلف تکنولوژی در بازاریابی اینترنتی را به عنوان محرک های عملکرد تجارت الکترونیک واقعیت اروپایی به کار می گیرند.
    کلمات کلیدی: سیستم های اطلاعات سازمانی | زیرسیستم ها | بازاریابی اینترنتی | عملکرد کسب و کار الکترونیکی | شرکت های اروپایی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 14

    حجم فایل: 135 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  14400 تومان(20% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات