دانلود مقاله و خرید ترجمه:بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی یکپارچه از عملکرد آنلاین شرکت ها : اثبات و دلایل اروپایی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی یکپارچه از عملکرد آنلاین شرکت ها : اثبات و دلایل اروپایی

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی یکپارچه از عملکرد آنلاین شرکت ها : اثبات و دلایل اروپایی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Revisiting the Impact of Integrated Internet Marketing on Firms’ Online Performance: European Evidences


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Procedia Technology 5 ( 2012 ) 418 – 426


    چکیده انگلیسی:

    This research attempts to unveil some of the impacts on internet marketing and firms’ online performance driven from the adoption and integration of Enterprise Information subsystems. To accomplish this goal a framework is set and test in a sample of 9.192 European firms using Structural Equation Model estimation. This project contributes to the research on this topic with new evidence in a broad sample, and advances knowledge on the nature of the relative importance of different technological subsystems on Internet Marketing as drivers of e-business performance, applied to the European reality.
    Keywords: enterprise information systems | subsystems | internet marketing | e-business performance | european firms.


    چکیده فارسی:

    این پژوهش تلاش می کند تا بعضی از اثرات بازاریابی اینترنتی را آشکار سازد ،عملکرد آنلاین شرکت ها از اتخاذ و یکپارچگی زیرسیستم های اطلاعات سازمان ها نشات می گیرد.برای رسیدن به چارچوب این هدف در یک نمونه شرکت های اروپایی آزمون 192/9 ساختار برآورد مدل معامله را بکار میگیرند. این پژوهش به تحقیق درباره این موضوع با شواهد جدیدتردرنمونه گسترده تر کمک میکند و پیشرفت دانش را در ماهیت اهمیت نسبی زیرسیستم های مختلف تکنولوژی در بازاریابی اینترنتی را به عنوان محرک های عملکرد تجارت الکترونیک واقعیت اروپایی به کار می گیرند.
    کلمات کلیدی: سیستم های اطلاعات سازمانی | زیرسیستم ها | بازاریابی اینترنتی | عملکرد کسب و کار الکترونیکی | شرکت های اروپایی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 14

    حجم فایل: 135 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات