دانلود مقاله و خرید ترجمه:یک چارچوب سیستماتیک مشتری محور برای استخراج راهبرد کسب و کار در خدمات الکتریسیته هند
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • یک چارچوب سیستماتیک مشتری محور برای استخراج راهبرد کسب و کار در خدمات الکتریسیته هند

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    یک چارچوب سیستماتیک مشتری محور برای استخراج راهبرد کسب و کار در خدمات الکتریسیته هند


    عنوان انگلیسی مقاله:

    A customer oriented systematic framework to extract business strategy in Indian electricity services


    منبع:

    springer - Satapathy and MishraJournal of Industrial Engineering International


    چکیده انگلیسی:

    Competition in the electric service industry is highlighting the importance of a number of issues affecting the nature and quality of customer service. The quality of service(s) provided to electricity customers may be enhanced by competition, if doing so offers service suppliers a competitive advantage. On the other hand, service quality offered to some consumers could decline if utilities focus their attention on those customers most likely to exercise choice, while reducing effort and investment to serve customers less likely to choose alternatives. Service quality is defined as the way in which the utility interacts with and responds to the needs of its customers. To achieve maximum consumer satisfaction in electricity service, This paper has designed a framework by QFD by measuring service quality of electricity utility sector in ANN and also find interrelationship between these design requirements by ISM. Keywords:Service quality; ANN; QFD; ISM; Electricity utility; Consumer satisfaction


    چکیده فارسی:

    رقابت در زمینه خدمات الکتریکی بر اهمیت برخی موضوعات تاثیرگذار بر ماهیت و کیفیت خدمت به مشتری، تاکید دارد. کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان الکتریسیته، ممکن است به دلیل رقابت افزایش یابد، در این صورت، منجر به مزیت رقابتی تامین کنندگان خدمات می‌شود. از طرف دیگر، اگر تاسیسات، تمرکز خود را بیشتر بر روی مشتریانی قرار دهند که انتخاب عملی دارند، ممکن است کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان، کاهش یابد، و در عین حال، منجر به کاهش تلاش و سرمایه‌گذاری برای خدمت رسانی به مشتریانی می‌شود، که کمتر انتخابی تناوبی دارند. کیفیت خدمات، روشی است که در آن، تاسیسات با نیازهای مشتری تعامل دارند و به آن‌ها پاسخ می‌دهند. این مقاله برای دستیابی به ماکزیمم رضایت مشتری از خدمات الکتریکی، به وسیله QFD و با اندازه‌گیری کیفیت خدمت در بخش تامین کننده الکتریسیته در ANN، یک چارچوب طراحی کرده است، همچنین به دنبال یافتن رابطه متقابل بین این نیازهای طراحی با استفاده از ISM می‌باشد. کلمات کلیدی: کیفیت خدمت؛ ANN؛ QFD؛ ISM؛ تاسیسات الکتریکی؛ رضایت مشتری


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 18
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 40

    حجم فایل: 355 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی: این مقاله نیز یک مقاله کامل می باشد. برای پایان نامه در زمینه مدیریت بازرگانی می تواند بسیار مفید باشد. تمامی شکل ها و جداول 100% به فارسی ترجمه شده و تمام فرمول ها تایپ شده می باشند. تعداد کلمات این مقاله 12000 کلمه می باشد که در کمترین حالت هزینه ترجمه مقاله 140 هزار تومان خواهد شد که در اینجا با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار گرفته است.




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات