دانلود مقاله و خرید ترجمه:آیا متخلّفان ترافیکی؛ مجرم هستند؟ جستجوی پاسخ در تجارب کشورهای اروپایی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده حقوق جرم و جزا
  • آیا متخلّفان ترافیکی؛ مجرم هستند؟ جستجوی پاسخ در تجارب کشورهای اروپایی

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    آیا متخلّفان ترافیکی؛ مجرم هستند؟ جستجوی پاسخ در تجارب کشورهای اروپایی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Are traffic violators criminals? Searching for answers in the experiences of European countries


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Transport Policy 38 (2015) 86–94


    چکیده انگلیسی:

    The connection between crime and road safety is a relatively recent topic in academic research, although most studies have focused on the link between criminal behavior and traffic offenses, and only a few authors discuss the possible relationship with traffic accident fatalities. Evidence worldwide shows that people who commit other offenses characteristic of antisocial attitudes are more likely to have road traffic accidents and infringe traffic laws. We examine the records of the 28 current member states of the European Union over the 1999–2010 period. Our aim is to test the hypothesis that crime rates (and specifically, motor vehicle-related crimes) can be considered as predictors of fatal road traffic accidents. If they can be, this could be prima facie justification, at least, of the trend in several countries to consider traffic offenses as crimes in their penal codes and to toughen the punishment imposed on those who commit them. The effect of the severity of the legal system applied to traffic offenses is also analyzed. From a geographical point of view, our results reveal that road traffic fatality rates are higher in countries where the behavior of the inhabitants is more aggressive, while the rates are lower in countries with more severe penal systems.
    Keywords: Road fatalities | Motor vehicle crime | Law enforcement | National legal system | Panel data | European Union


    چکیده فارسی:

    ارتباط بین جرم و امنیّت جاده ها، یک موضوع نسبتاً جدید در پژوهش آکادمیکی است، گرچه اغلب تحقیقات بر ارتباط بین رفتار مجرم و تخلّفات ترافیکی تمرکز نموده اند و تنها تعدادی از مؤلفان و کارشناسان رابطه احتمالی با تلفات و مرگ ومیرهای تصادفات جاده ای را مورد بررسی قرار داده اند. شواهد جهانی نشان می دهد که افرادی که مرتکب تخلفات دیگر که نشان دهنده نگرشهای ضد اجتماعی است، شده اند، به احتمال زیاد دارای تصادفات ترافیک جاده ای بوده و از قوانین ترافیکی تخطّی نموده اند. ما گزارشات و مدارک 28 کشور عضو فعلی اتحادیه اروپا را طی سالهای 2010-1999 بررسی نموده ایم. هدف ما، آزمایش فرضیه ای است که میزان جرم (بویژه جرایم مرتبط با وسایل نقلیه موتوری) می تواند به عنوان پیشگوی تصادفات ترافیک جاده ای کشنده در نظر گرفته شود. اگر آنها بتوانند حداقل روندی در چندین کشور به منظور بررسی تخلفات ترافیکی به عنوان جرایمی در قانون جزا و سخت کردن مجازات بر افرادی که مرتکب این جرائم می شوند، باشند، این می تواند در حوزه قضایی؛ محکمه پسند و قابل قبول باشد. تأثیر شدّت و سختی سیستم حقوقی و قانونی به کار رفته برای تخلفات ترافیکی نیز مورد تحلیل قرار می گیرد. از دیدگاه جغرافیایی، نتایج حاکی از آن است که میزان مرگ و میر ترافیک جاده ای در کشورهایی که رفتار ساکنان آن، پرخاشگرانه و تعرض آمیز می باشد، بیشتر است، در حالی که این میزان در کشورهای دارای سیستم های جزایی سخت تر، کمتر است.
    واژه های کلیدی: تلفات و مرگ و میرهای جاده ای | جرم مربوط به وسیله نقلیه موتوری | اجرای قانون | سیستم حقوقی و قانونی ملّی | داده های جزایی یا کیفری | اتحادیه اروپا.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 27

    حجم فایل: 150 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
حقوق-جرم-و-جزا
موضوعات