دانلود مقاله و خرید ترجمه:فروشگاه اطلاعات: مرکز اطلاعات انتخاباتی دهه 1990
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده شبکه های اجتماعی
  • فروشگاه اطلاعات: مرکز اطلاعات انتخاباتی دهه 1990

    سال انتشار:

    1999


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    فروشگاه اطلاعات: مرکز اطلاعات انتخاباتی دهه 1990


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The infoshop: the alternative information centre of the 1990s


    منبع:

    MCB University Press • ISSN 0307-4803 , Volume 100 • Number 1146 • 1999 • pp. 24–29


    چکیده انگلیسی:

    This article introduces the infoshop movement, a network of independent information centres run by political activists throughout Europe and the USA. The article defines and describes the nature of the infoshop, the services it provides and the nature of its organisation. It then goes on to present a theoretical model for the infoshop, based in particular on Hakim Bey’s concept of the “temporary autonomous zone”. It examines the significance of the infoshop as a node in the complex networks of information-exchange and activism that constitute the contemporary “alternative public sphere”. It notes the autonomous, non-hierarchical nature of infoshops and how they might be thought of as “free spaces” connected by complex, though informal, communications networks. Finally, it proposes that infoshops play a key role in developing autonomy, solidarity and reflexivity in the creative processes of activist politics.
    keywords: Freedom of information | Information Centres | Socialism | United Kingdom


    چکیده فارسی:

    این مقاله به معرفی جنبشهای اطلاعاتی از طریق مرکز اطلاعاتی مستقل که توسط فعالان سیاسی اروپا و امریکا اداره می شود می پردازد. این مقاله به تعریف و توصیف جوهره فروشگاه اطلاعاتی می پردازد و به بیان خدمات ارائه شده توسط آن و ویژگیهای سازمانی آن می پردازد.سپس به ارائه یک مدل تئوری از فروشگاه اطلاعات بر پایه نظریه حکیم بی از تعریف "منطقه خود گردان موقت "می پردازد.این مقاله به آزمودن اهمیت فروشگاه اطلاعات به عنوان یک ابزار در فعالیتهای شبکه ای پیچیده درحوزه های دولتی می پردازد. این مقاله اشاره به این حقیقت دارد که فروشگاه اطلاعات ویژگی خودگردانی و غیر سلسله مراتبی دارد و به عنوان فضاهای آزاد مرتبط با شبکه های اجتماعی معرفی می گردند و در نهایت این مقاله پیشنهاد می دهد که فروشگاههای اطلاعاتی نقش مهمی در رشد استحکام و خود گردانی و انعطاف پذیری در روند خلاقانه سیاستهای فعالگرایان دارد.
    لغات کلیدی : آزادی اطلاعات | مراکز اطلاعات | سوسیالیسم | بریتانیا


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 6
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 10

    حجم فایل: 30 کیلوبایت


    قیمت: 12000 تومان  10800 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
شبکه-های-اجتماعی
موضوعات