دانلود مقاله و خرید ترجمه:هوش بازار و موفقیت توسعه محصولات جدید: مطالعه‌ای بر شرکت‌های فناوری محور فنلاند
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده هوش تجاری
  • هوش بازار و موفقیت توسعه محصولات جدید: مطالعه‌ای بر شرکت‌های فناوری محور فنلاند

    سال انتشار:

    2011


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    هوش بازار و موفقیت توسعه محصولات جدید: مطالعه‌ای بر شرکت‌های فناوری محور فنلاند


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Market intelligence and NPD success: a study of technology intensive companies in Finland


    منبع:

    Marketing Intelligence & Planning Vol. 29 No. 5, 2011 pp. 556-576


    چکیده انگلیسی:

    Purpose – The purpose of this paper is to investigate how managers in technology-intensive companies conceptualize and perceive “intelligence” variables in successful and unsuccessful new product development (NPD) projects, and explore the role that intelligence variables play in differentiating between successful and unsuccessful NPD outcomes. Limitations and future research directions are also discussed. Design/methodology/approach – The most senior person responsible for NPD within a sample of Finnish technology-intensive companies completed a self-administered internet survey on the role of intelligence in successful and unsuccessful NPD projects. The JMP 1-2-3-software package (version 8 for Mac) by SAS was used for statistical analysis. Findings – The findings indicate that managers in technology-intensive companies rely on two broad types of intelligence, technical production and market information, during the NPD process. Most intelligence variables are positively related to NPD success. In addition, it appears that managers attach lower importance to intelligence variables in successful NPD outcomes when comparisons are made with previous research. Practical implications – Managers in Finnish technology-intensive companies should carefully analyze both technical-production information and market information in the NPD process although technical-production information is the more important factor in the analysis of information requirements in successful NPD outcomes relative to market information. Originality/value – Although market intelligence variables have been studied in the context of differentiating successful and unsuccessful industrial NPD, they have largely focused on the NPD process in broad-based industrial and manufacturing companies. The paper examines the role of market intelligence in the NPD process of technology-intensive companies using Finland as the study setting.
    Keywords: Finland | New product development | Technology | Intelligence variables | Managerial conceptualization


    چکیده فارسی:

    هدف – هدف این مقاله نشان دادن این است که چگونه مدیران شرکت‌های تکنولوژی محور متغییرهای هوش را در موفقیت و عدم موفقیت پروژه‌های توسعه محصولات جدید درک کرده و بکار می‌گیرند، و نقشی را که متغییرهای هوش در تمایز بین موفقیت و عدم‌موفقیت پروژه‌های توسعه محصولات جدید بازی می‌نمایند تشریح می‌نماید. همچنین در خصوص محدودیت‌ها و تحقیقات آینده بحث شده است. طراحی/روش‌شناسی/نگرش – بیشتر مسئولین رده بالا در شرکت‌های تکنولوژی محور فنلاندی فرم خود مدیریتی اینترنتی را درباره نقش هوش در موفقیت و یا عدم موفقیت پرژه‌های توسعه محصولات جدید تکمیل نمودند. بسته نرم‌افزاری JMP 1و2و3 ( ورژن 8 برای مک ) بوسیله SAS برای تحلیل‌های ایستا مورد استفاده قرار گرفت. یافته‌ها – یافته‌ها نشان داد مدیران در شرکت‌های تکنولوژی محور در طول فرآیند توسعه محصولات جدید بر دو نوع هوش اعتقاد دارند، تولید فنی و اطلاعات بازار. اغلب متغییرهای هوش همبستگی مثبتی با موفقیت توسعه محصولات جدید دارند. بعلاوه به نظر می‌رسد که مدیران اهمیت کمتری را برای متغییرهای هوش در نتایج موفقیت توسعه محصولات جدید در زمانیکه مقایسه‌ها براساس مشاهدات قبلی بنا می‌شوند قائل هستند. مفهوم عملی – مدیران در شرکت‌های تکنولوژی محور فنلاندی باید هم اطلاعات فنی تولید و هم اطلاعات بازار را در فرآیند توسعه محصولات جدید کاملاً تحلیل نمایند اگرچه اطلاعات فنی تولید عامل مهم‌تری در تحلیل اطلاعات درخواستی در موفقیت نتایج توسعه محصولات جدید مرتبط با هوش بازار می‌باشند. اصالت/ارزش - اگرچه متغییرهای هوش بازار می‌بایست در بطن صنایعی که توسعه محصولات جدید موفق و ناموفق داشته‌اند مطالعه شوند، آن‌ها باید بیشتر بر روی فرآیند توسعه محصولات جدید در صنایع گسترده و شرکت‌های تولیدی متمرکز شوند. مقاله نقش هوش بازار در فرآیند توسعه محصولات جدید شرکت‌های تکنولوژی محور فنلاند را به عنوان موضوع مطالعه انتخاب و تشریح نموده است
    کلمات کلیدی: فنلاند | توسعه محصولات جدید | فناوری | متغییرهای هوش | مفهوم مدیریتی
    نوع مقاله مقاله تحقیقی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 21
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 33

    حجم فایل: 44 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
هوش-تجاری
موضوعات