دانلود مقاله و خرید ترجمه:اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوري هزينه مبادله:  مشتري به چه كسي وفادار است؟
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوري هزينه مبادله: مشتري به چه كسي وفادار است؟

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوري هزينه مبادله: مشتري به چه كسي وفادار است؟


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is the Customer Loyal?


    منبع:

    The Journal of International Management Studies, Volume 7 Number 1, April, 2012


    چکیده انگلیسی:

    This paper, based on transaction cost theory and from the customer’s perspective, examines the relationships between a salesperson’s ethical sales behavior, the customer-perceived confidence benefits, and customer satisfaction, thereby considering to which party the customer is loyal. The results show that in consideration of transaction cost, the confidence benefits customer perceived from salesperson’s ethical sales behavior are found a critical factor affecting customer satisfaction/loyalty, and that customer satisfaction has a significantly direct effect on loyalty to the salesperson but has no significantly direct effect on loyalty to the firm, in contrast to the results of previous studies. The finding indicates that the salesperson plays a key role in retaining customer loyalty to the firm.
    Keywords: ethical sales behavior | confidence benefit | customer satisfaction | customer loyalty


    چکیده فارسی:

    در این مقاله، بر اساس تئوري هزينه مبادله و از دیدگاه مشتری، به بررسی ارتباط بین رفتار اخلاقی فروش یک فروشنده، مزاياي ادراك شده مشتري از اعتماد، و رضایت مشتری مي پردازد تا بدين وسيله مشخص سازد مشتری به چه كسي وفادار است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که با در نظر گرفتن هزينه مبادله، مزاياي اعتماد مشتري كه از رفتار فروش اخلاقی فروشنده ادراك شده عاملي حیاتی است كه رضایت مشتری و وفاداری او را تحت تأثير قرار مي دهد. رضایت مشتری نيز به طور قابل توجهی بر روی وفاداری او به فروشنده تأثير مستقيم دارد، اما دارای اثر مستقيم قابل توجهي بر وفاداری اش به شرکت نيست یافته ها نشان می دهند که فروشنده نقشي کلیدی در حفظ وفاداری مشتری به شرکت ايفا مي كند.
    کلید واژه ها: رفتار فروش اخلاقی | مزيت اعتماد | رضایت مشتری | وفاداری مشتری


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 22

    حجم فایل: 86 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات