دانلود مقاله و خرید ترجمه:باور واقعی معلم در مورد تعامل در کلاس و تمرینات واقعی و عملی مربوط به آن: یک تحقیق کیفی روی معلمین انگلیسی زبان و غیر انگلیسی زبان در عملکرد کلاسی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده آموزش و پرورش
  • باور واقعی معلم در مورد تعامل در کلاس و تمرینات واقعی و عملی مربوط به آن: یک تحقیق کیفی روی معلمین انگلیسی زبان و غیر انگلیسی زبان در عملکرد کلاسی

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    باور واقعی معلم در مورد تعامل در کلاس و تمرینات واقعی و عملی مربوط به آن: یک تحقیق کیفی روی معلمین انگلیسی زبان و غیر انگلیسی زبان در عملکرد کلاسی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Teacher's Beliefs about Classroom Interaction and their Actual Practices: A Qualitative Case Study of a Native and a Non-native English Teacher's In-class Applications


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Procedia - Social and Behavioral Sciences 70 ( 2013 ) 1195 – 1199


    چکیده انگلیسی:

    Classroom interaction takes an important place in the process of Second Language Acquisition (SLA) and is perceived to promote learners’ processing capacity (Walsh, 2002 and Matsumoto, 2010). Since interaction is in the heart of communication in an era of communicative language teaching (Brown, 2007), teachers need to be aware of to what extent their classroom practices facilitate language learning in reality. Therefore, this paper attempts to unveil the relationship between teachers’ beliefs about classroom interaction and their actual practices. The findings of the study indicated contradiction between teachers’ beliefs and their actual practices which will be discussed in detail.
    Keywords: classroom interaction | teachers’ questions | use of mother tongue | negotiation strategies


    چکیده فارسی:

    فعالیت های کلاسی نقش بسیار عمده و مهمی در فرآیندفراگیری زبان دوم(SLA) دارد و در بالا بردن ظرفیت یادگیری دانش آموزان تاثیر بسیار مهمی دارد. ار آنجائیکه تعامل در بطن ارتباطات و تدریس از طریق ارتباط قرار دارد، معلمین باید از امکانات موجود در کلاس و نحوه استفاده از آنها برای بر قراری چنین ارتباطی آگاه باشند. این مقاله به بررسی میزان پایبندی معلمین به روش های ارتباطی و بکار گیری از آنها در کلاس به صورت عملی می پردازد. یافته های این مقاله اشاره به نوعی تناقض بین باور های معلمین و کارهای عملی آنان در کلاس دارد که به بررسی آن می پردازیم.
    لغات کلیدی: تعامل در کلاس | سوالات معلم | استفاده از زبان مادری | استراتژی های مذاکره ای


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 5
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 7

    حجم فایل: 30 کیلوبایت


    قیمت: 12000 تومان  10800 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
آموزش-و-پرورش
موضوعات