دانلود مقاله و خرید ترجمه:چرخه های یاددهی - یادگیری در رویکرد ساخت و سازگرا به تدریس
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده آموزش و پرورش
  • چرخه های یاددهی - یادگیری در رویکرد ساخت و سازگرا به تدریس

    سال انتشار:

    2008


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    چرخه های یاددهی - یادگیری در رویکرد ساخت و سازگرا به تدریس


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Teaching and learning cycles in a constructivist approach to instruction


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Teaching and Teacher Education 24 (2008) 1613–1634


    چکیده انگلیسی:

    This study attempts to analyze and synthesize the knowledge collected in the area of conceptual models used in teaching and learning during inquiry-based projects, and to propose a new frame for organizing the classroom interactions within a constructivist approach. The IMSTRA model consists in three general phases: Immersion, Structuring, Applying, each with two sub-phases that highlight specific roles for the teacher and the students. Two case studies, one for mathematics in grade 9 and another for science in grade 3, show how the model can be implemented in school, making inquiry realistic in regular classes. Beyond its initial purpose, the IMSTRA model proved to be a powerful tool in curriculum development, being used in producing mathematics textbooks, as well as in developing teaching courses for a long-distance teachertraining program.7
    Keywords: Inquiry | Learning activities | Teaching and learning cycle | Teaching models | Teacher’s role


    چکیده فارسی:

    این مطالعه تلاش می کند تا اطلا عات جمع آوری شده در مدل های مفهومی را تجزیه و تحلیل و ترکیب نمایدکه درتدریس ویادگیری در طی تحقیق های مبتنی بر پروژه های اساسی استفاده می شود و یک ساختار جدیدی برای سازماندهی کلاس وفعالیت های کلاس در طی مطالعات تطبیقی شان پیشنهاد نماید.مدل IMSTRA شامل 3 مرحله عمومی می باشد. (غوطه وری ،ساختار ،تقاضا )که هر یک 2 زیر گروه دارند که محسوس ترین نقش برای معلم ود انش آموز محسوب میشوند. 2 مورد مطالعاتی،یکی برای ریاضیات در کلاس 9 ، ودیگری دررابطه با علوم در کلاس 3 ،نشان میدهد چگونه مدل ها می توانند در مدرسه تحقیقات واقعی درکلاس های عادی را سوق بدهند و آماده کنند. ورای پیشنهاد ابتدایی، مدل IMSTRAمی تواندکه بعنوان یک وسیله قدرتمند وپیشرفته درتولید کتاب های ریاضیات ،برای توسعه تدریس واحد های درس از طریق آموزش از راه دور استفاده بشود
    کلید واژه ها: تحقیق | فعالیت یادگیری | آموزش و يادگيري | نمونه‌هاي تدريس | نقش معلم


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 22
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 46

    حجم فایل: 1553 کیلوبایت


    قیمت: 20000 تومان  18000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
آموزش-و-پرورش
موضوعات