دانلود مقاله و خرید ترجمه:پل ارتباطی بین قابلیت یادگیری سازمانی و عملکرد شرکت از طریق مدیریت ارتباط با مشتری
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • پل ارتباطی بین قابلیت یادگیری سازمانی و عملکرد شرکت از طریق مدیریت ارتباط با مشتری

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    پل ارتباطی بین قابلیت یادگیری سازمانی و عملکرد شرکت از طریق مدیریت ارتباط با مشتری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Bridging Organizational Learning Capability and Firm Performance through Customer Relationship Management


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Procedia - Social and Behavioral Sciences 150 ( 2014 ) 531 – 540


    چکیده انگلیسی:

    Management scholars and practitioners became increasingly concerned about the effective management of customer relationships since the recent emergence of customer relationship management (CRM) and the relevant software industry in the late 1990s. This study is driven by the urge to explore the potential mechanisms to leverage and actualize this promising approach – CRM, efficiently as a performance generator for firms following recent research directions. In the light of these arguments in this study, a unified framework where OLC is proposed as an organizational process linking CRM to performance is developed and empirically tested among 103 organizations in the banking sector in Turkey.
    Keywords: Organizational learning capability | CRM | firm performance


    چکیده فارسی:

    دانشمندان و کاروَرانِ مدیریت بطور فزاینده ای در مورد مدیریت موثر روابط مشتری از زمان مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و صنعتِ نرم افزارِ مربوطه در اواخر سال 1990 ابراز نگرانی کردند. این مطالعه با تاکید بر کشف مکانیسم های بالقوه در نفوذ و عملی کردن این رویکرد پرآتیه به اجرا درآمد- CRM بطور موثری نقش یک ژنراتور را برای شرکت ها در تحقیقات اخیر اجرایی نمود. در پرتوِ استدلالات این مطالعه، یک چارچوب واحد و یکپارچه که در آن OLC بعنوان فرایند ارتباط سازمانی CRM در عملکرد پیشنهاد شده بود، توسعه یافت و بطور غیرعملی در میان 103 سازمان در بخش بانکی در ترکیه مورد آزمایش قرار گرفت.
    کلمات کلیدی: قابلیت یادگیری سازمانی | مدیریت ارتباط با مشتری | عملکرد شرکت


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 21

    حجم فایل: 240 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات