دانلود مقاله و خرید ترجمه:هیجانات و انگیزش در یادگیری و عملکرد
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده روانشناسی عمومی
  • هیجانات و انگیزش در یادگیری و عملکرد

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    هیجانات و انگیزش در یادگیری و عملکرد


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Emotions and Motivation in Learning and Performance


    منبع:

    Springer , Science+Business Media New York 2014 , DOI 10.1007/978-1-4614-3185-5_6


    چکیده انگلیسی:

    This chapter reviews theories and research on academic emotions and motivation that can be integrated into the processes of instructional design and development. First, we discuss the impact of emotions in learning and performance contexts. Second, we review theories describing how emotions occur. Third, we discuss how to optimize emotional experiences in learning and performance contexts and review several models and approaches that can be used in instructional design. Fourth, we review instruments and technologies measuring emotions and emotion regulation. We conclude the chapter by suggesting future research directions including reframing motivation research that considers emotions in the realm of educational communications and technology.
    Keywords: Academic emotions | Motivation to learn | Cognitive appraisal | Causal expectancies | Causal attribution | Emotion regulation


    چکیده فارسی:

    این فصل به بررسی نظریات و پژوهشات در هیجانات علمی و انگیزش ها می پردازد که می- تواند در روند پردازش و توسعه آموزشی تلفیق گردد. ابتدا، ما تاثیر هیجانات در زمینه های یادگیری و عملکرد را مورد بحث قرار می دهیم. در ثانی، نظریاتی را مورد بررسی قرار می دهیم که در مورد چگونگی رخ دادن هیجانات بحث می کند. ثالثأ، در مورد چگونگی بهینه سازی تجارب عاطفی در زمینه های یادگیری و عملکرد آن بحث می کنیم و مدل ها و روش های مختلفی را که می توانند در طراحی آموزشی استفاده شوند را مورد بررسی قرار می دهیم. رابعأ، ابزار و فن آوری ها را برای کنترل احساسات و هیجانات اندازه گیری شده مورد بررسی قرار می دهیم. ما نتیجه گیری این فصل را با پیشنهاد در راستای تحقیقات آینده از جمله قالب پژوهش انگیزشی ای که احساسات را در عرصه ارتباطات آموزشی و فن آوری بکار می گیرند به پایان می رسانیم.
    کلمات کلیدی هیجانات علمی | انگیزش برای یادگیری | ارزیابی شناختی | توقعات سببی (علّی) | تخصیص علّی | کنترل هیجانات


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 25

    حجم فایل: 58 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
روانشناسی-عمومی
موضوعات