دانلود مقاله و خرید ترجمه:ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک در اینترنت : تئوری و عمل
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک در اینترنت : تئوری و عمل

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک در اینترنت : تئوری و عمل


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Evaluating Effectiveness of Bank Advertising in the Internet: Theory and Practice


    منبع:

    World Applied Sciences Journal 18 (Special Issue of Economics): 83-90, 2012 ISSN 1818-4952


    چکیده انگلیسی:

    In the article the problem of evaluation of bank advertising effectiveness in the Internet is investigated both theoretically and practically and the conceptual framework of online advertising is analyzed with the use of different advertising methods. In particular, the work mostly focuses on the analysis of “traditional” advertising methods (banners, text message advertising, etc.). Special attention is given to the economic and psychological effectiveness of advertising. Various methods and approaches to evaluation of advertising effectiveness are considered, their advantages and disadvantages are identified and possibilities of their adaptation and usage in financial sphere are ascertained. The database components that serve to determine economic efficiency of advertising are determined. The applied tools for evaluation of effectiveness of online advertising of banking products and services are examined. Practical recommendations for improvement of the mechanism for evaluation of online advertising effectiveness in a bank have been developed.
    Key words: Bank | Advertising | The Internet | Effectiveness | Profitability | Returns | Communications | Site


    چکیده فارسی:

    در این مقاله مشکل ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک در اینترنت از هر دو لحاظ نظری و عملی مورد بررسی قرار می گیرد و چارچوب مفهومی از تبلیغات آنلاین با استفاده از روش های تبلیغاتی متفاوت تجزیه و تحلیل می شود. به طور خاص، کار عمدتأ بر روی تجزیه و تحلیل روشهای تبلیغاتی سنتی مانند ( بنر ، تبلیغات پیام متنی ، و غیره ) تمرکز می کند. توجهی خاص به تأثیر اقتصادی و روانی تبلیغات شده است. روش ها و رویکردهای مختلفی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات در نظر گرفته شده، مزایا و معایب آنها شناسایی شده و فرصتهای انطباق و استفاده از آنها در حوزه مالی مسلم و قطعی است. اجزای پایگاه اطلاعات بمنظور تعیین بهره وری اقتصادی از تبلیغات خدمتگزاری می کنند. ابزار کاربردی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات آنلاین محصولات و خدمات بانکی بررسی می شوند. توصیه های عملی برای بهبود مکانیزم ارزیابی اثربخشی تبلیغات آنلاین در بانک گسترش داده شده است .
    واژه های کلیدی: بانک | آگهی | اینترنت | سودآوری | اثربخشی | بازده | ارتباطات | محل (موقعیت)


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 18

    حجم فایل: 132 کیلوبایت


    قیمت: 20000 تومان  18000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات