دانلود مقاله و خرید ترجمه:عوامل موثر بر ادراک خریداران مطابق با استراتژی بازاریابی: یک مورد از محصول بومی تایلندی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • عوامل موثر بر ادراک خریداران مطابق با استراتژی بازاریابی: یک مورد از محصول بومی تایلندی

    سال انتشار:

    2010


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    عوامل موثر بر ادراک خریداران مطابق با استراتژی بازاریابی: یک مورد از محصول بومی تایلندی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    R Factors affecting buyers’ perceptions in accordance with marketing strategy: a case of vernacular Thai product


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Procedia Social and Behavioral Sciences 5 (2010) 1283–1287


    چکیده انگلیسی:

    Traditionally and locally made handicrafts such as Thai silk, pottery and wood carving are considered part of products with vernacular style. Development of such products need careful considerations, consumer discernment and aesthetic perceptions are among crucial factors determining the success of the design, and therefore, determining the acceptance of the products. The research uses a set of vernacular design as case study to test the cognitive perception of prospective users—between those who discern and not-discern the history of utensils. Distinctive consumers—tourists from oversea, local folks, and urbanites—are controlled variables assumed to post different tastes and perceptions.
    Keywords: marketing perception | visual perception | product appearance | product design | vernacular Thai product


    چکیده فارسی:

    به طور سنتی و محلی صنایع وهنرهای دستی ساخته شده از قبیل ابریشم تایلندی، سفال و منبت کاری بعنوان بخشی از محصولات با سبک بومی محلی در نظر گرفته شده اند. پیشرفت وتوسعه چنین محصولاتی نیاز به ملاحظات دقیق، تشخیص مصرف کننده و ادراک هنری در میان عوامل مهمی دارد که موفقیتی از طراحی را تعیین می کنند، و در نتیجه، پذیرش محصولات را تعیین می کنند. تحقیق از مجموعه ای از طراحی های بومی بعنوان مطالعه موردی برای تست ادراک شناختی از کاربرانی که تاریخچه ظروف را تشخیص می دهند و آنهایی که تشخیص نمی دهند، استفاده می شود. مصرف کنندگان خاص_ گردشگران هستند که از اهالی بیگانه (خارجی)، مردمی محلی، و شهرنشینان اند_ که متغیر هایی را کنترل می کنند که به فرض سلیقه و برداشت های مختلفی را در بر داشتند .
    کلمات کلیدی: ادراک بازاریابی | ادراک دیداری | ظاهر محصول | طراحی محصول | محصول بومی تایلندی.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 5
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 8

    حجم فایل: 311 کیلوبایت


    قیمت: 14000 تومان  12600 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات