دانلود مقاله و خرید ترجمه:روش خواندن متون انگلیسی : بررسی مهارت خواندن بر اساس موضوع و هدف اصلی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده ادبیات فارسی و انگلیسی
  • روش خواندن متون انگلیسی : بررسی مهارت خواندن بر اساس موضوع و هدف اصلی

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    روش خواندن متون انگلیسی : بررسی مهارت خواندن بر اساس موضوع و هدف اصلی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Reading Strategy: Tackling Reading through Topic and Main Ideas


    منبع:

    English Language Teaching; Vol. 6, No. 11; 2013 ISSN 1916-4742 E-ISSN 1916-4750


    چکیده انگلیسی:

    Reading comprehension is one of the four skills essential in learning English. In a reading class, students tend to read all the information provided in reading materials, but how much do they actually retain? This study explores whether learners use identification of the topic and main ideas as a reading strategy to assist in reading comprehension. The objective of this study is to enable learners to determine key concepts and main ideas in reading texts. By using this technique, learners will be able to get a clearer picture of what they are reading. A sample of 48 English as foreign language (EFL) learners from a private university in Malaysia participated in this study. The two instruments utilized in this study were grade interval and a self-reflection questionnaire. The findings confirmed an improvement in participant’s grades over pre- and post-reading assessments. Furthermore, the failure rate of the reading assessment decreased after the strategy was introduced. The results from this study will help instructors assist EFL learners in comprehending textual materials.
    Keywords: EFL learners | skimming for the main idea | pre- and post-reading assessments


    چکیده فارسی:

    درک مطلب یکی از چهار مهارت اساسی یاد گیری زبان انگلیسی است. در کلاس ریدینگ ( خواندن ) دانش آموزان تمایل دارند تمام اطلاعات موجود دریک متن را بخوانند، اما در واقع چقدر مطلب را می توانند در ذهن خود نگه دارند. این مقاله بررسی می کند که آیا زبان آموزان تشخیص موضوع و هدف اصلی را بعنوان یک روش خواندن، استفاده می کنند تا در درک مطلب به آنها کمک کند. هدف این مقاله این است که زبان آموزان را قادر می سازد تا مفهوم اصلی و هدف اصلی متن های ریدینگ را پیدا کنند. با استفاده از این تکنیک زبان آموزان قادر خواهند بود تا یک تصویر روشنی از آنچه می خوانند بدست آورند. 48 زبان آموز انگلیسی از دانشگاه خصوصی در مالزی در این تحقیق شرکت کردند. دو ابزار استفاده شده برای گردآوری اطلاعات این تحقیق ، فاصله نمره و پرسشنامه خوداندیشی می باشند. نتایج این تحقیق، پیشرفت در نمرات شرکت کنندگان در ارزشیابی های قبل و بعد از ریدینگ را ثابت کرد. علاوه بر این ، میزان عدم موفقیت در ارزشیابی ریدینگ بعد از معرفی این روش کاهش یافت. نتایج این تحقیق به مدرسان کمک خواهد کرد تا به زبان آموزان انگلیسی در درک مطلب مربوط به متن کمک کند.
    کلمات کلیدی: زبان آموزان | دستکاری برای ایده اصلی | ارزیابی قبل و بعد از خواندن


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 5
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 9

    حجم فایل: 44 کیلوبایت


    قیمت: 15000 تومان  13500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
ادبیات-فارسی-و-انگلیسی
موضوعات