دانلود مقاله و خرید ترجمه:بررسی نقش تبلیغات و مشوق های فروش در ایجاد تساوی نام تجاری
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • بررسی نقش تبلیغات و مشوق های فروش در ایجاد تساوی نام تجاری

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بررسی نقش تبلیغات و مشوق های فروش در ایجاد تساوی نام تجاری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Examining the role of advertising and sales promotions in brand equity creation


    منبع:

    elsevier - Journal of Business Research 66 (2013) 115–122


    چکیده انگلیسی:

    This study explores the relationships between two central elements of marketing communication programs— advertising and sales promotions—and their impact on brand equity creation. In particular, the research focuses on advertising spend and individuals' attitudes toward the advertisements. The study also investigates the effects of two kinds of sales promotions, monetary and non-monetary promotions. Based on a survey of 302 UK consumers,findings show that the individuals' attitudes toward the advertisements play a key role influencing brand equity dimensions, whereas advertising spend for the brands under investigation improves brand awareness but is insufficient to positively influence brand associations and perceived quality. The paper alsofinds distinctive effects of monetary and non-monetary promotions on brand equity. In addition, the results show that companies can optimize the brand equity management process by considering the relationships existing between the different dimensions of brand equity. Keywords: Advertising, Sales promotions, Brand equity dimensions


    چکیده فارسی:

    این مطالعه به بررسی روابط بین دو جزء اصلی برنامه های ارتباطات بازاریابی یعنی تبلیغات و مشوق های فروش و تاثیر آنها بر ایجاد تساوی نام تجاری می پردازد. به طور اخص، این تحقیق بر هزینه تبلیغات و نگرش های افراد نسبت به تبلیغات تمرکز می کند. این مطالعه به بررسی تاثیرات دو نوع مشوق فروش یعنی مشوق های پولی و غیرپولی می پردازد. براساس پیمایش 302 شرکت بریتانیایی، یافته ها نشان می دهند که نگرش افراد نسبت به تبلیغات نقش مهم و موثری در ابعاد تساوی نام تجاری دارد، در صورتی که هزینه صرف شده برای نام های تجاری مورد بررسی نیز باعث بهبود آگاهی از نام تجاری می شود اما کافی نیست که فقط به صورت مثبت بر ارتباطات نام تجاری و کیفیت مفروض تاثیر بگذارد. این مقاله تاثیرات متمایز مشوق های پولی و غیرپولی را بر تساوی نام تجاری نشان می دهد. به علاوه، نتایج نشان می دهند که شرکتها می توانند فرایند مدیریت تساوی نام تجاری را با درنظر گرفتن رابطه بین ابعاد مختلف تساوی نام تجاری بهینه نمایند. کلمات کلیدی: تبلیغات، مشوق فروش، ابعاد کیفیت برند


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 27

    حجم فایل: 481 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی: این مقاله یک مقاله 8 صفحه ای با متن روان می باشد. قیمت مقاله در سایت اصلی بین 28 تا 38 دلار می باشد




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات