دانلود مقاله و خرید ترجمه:بررسی تاثیر کیفیت برداشتی و ارزش شرکت های اجتماعی بر رضایت مشتری و قصد خرید مجدد
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • بررسی تاثیر کیفیت برداشتی و ارزش شرکت های اجتماعی بر رضایت مشتری و قصد خرید مجدد

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بررسی تاثیر کیفیت برداشتی و ارزش شرکت های اجتماعی بر رضایت مشتری و قصد خرید مجدد


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The Study of the Impact of Perceived Quality and Value of Social Enterprises on Customer Satisfaction and Re-Purchase Intention


    منبع:

    International Journal of Smart Home Vol. 7, No. 1, January, 2013


    چکیده انگلیسی:

    Previous studies on social enterprises reported that unlike private enterprise consumers, social enterprise consumers appreciate the social value of the enterprise products and that social value affects customer satisfaction and repurchase intention. However, previous literature also pointed out that focusing only on social value as the factor affecting purchase behavior does not reflect the change in the situation of social enterprises. We expect that not only social but also a variety of other value consumers perceive from the products of social enterprises influence consumer satisfaction and repurchase intention. The purpose of this study is as follows. First, we intend to find the customer value for the products and services of social enterprises. Second, we intend to examine whether the positive relationships between quality and value of products/services reported in numerous previous studies applies to social enterprises. Third, we would like to find out whether satisfaction from social enterprise products and services affect the actual repurchase intention. Finally, in order to find dynamic interaction among the variables, this study models the key flow of the factors influencing the social enterprise consumers’ repurchase intention: perceived quality  perceived value  customer satisfaction  repurchase intention. The results show that there are positive relationships between the consumer perception of quality and that of functional, emotional and social value. We also find positive relationships between the perception of functional, emotional and social value and customer satisfaction. Our findings show that the consumers of social enterprises perceive social value, along with the functional and emotional value, through the quality of products and services. The perceived value has positive effects on customer satisfaction and repurchase intention in the future. This study shows that the positive relationships between quality and value and customer satisfaction and repurchase intention found in numerous previous studies also exist in the context of social enterprises. In the last section, we discuss the practical implications for social enterprises based on the findings of our study and present the directions for future studies.
    Keywords: social enterprise | perceived quality | perceived value | customer satisfaction | re- purchase intention


    چکیده فارسی:

    مطالعات پیشین در مورد شرکت های اجتماعی نشان دادند که برخلاف مشتریان فعالیت های تجاری خصوصی، مشتریان فعالیت های تجاری اجتماعی برای ارزش اجتماعی محصولات شرکتی اهمیت قائل شده و اینکه ارزش اجتماعی بر رضایت مشتری و قصد خرید مجدد تاثیر می گذارد. هرچند، مطالعات پیشین به این نکته اشاره داشته اند که تمرکز محض بر ارزش اجتماعی به عنوان فاکتور تاثیرگذار بر رفتار خرید، انعکاس دهنده تغییر در موقعیت شرکت های اجتماعی نخواهد بود. ما انتظار داریم که ارزش های اجتماعی و دیگر ارزش هایی که توسط مشتریان از محصولات شرکت های اجتماعی برداشت می شوند، بر رضایت مشتری و قصد خرید مجدد تاثیر بگذارند. هدف این تحقیق به این صورت است. اولا، ارزش مشتری برای محصولات و خدمات شرکت های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته است. دوما، این مسئله بررسی می شود که آیا روابط مثبت مطرح شده بین کیفیت و ارزش خدمات و محصولات در مطالعات پیشین، قابل ارجاع به شرکت های اجتماعی هستند یا خیر. سوما، به دنبال این هستیم که بفهمیم آیا رضایت از محصولات و خدمات شرکتی اجتماعی بر قصد خرید مجدد تاثیرگذارند. در نهایت، به منظور پی بردن به تعامل دینامیک میان متغیرها، این تحقیق جریان کلیدی فاکتورهای تاثیرگذار بر قصد خرید مجدد مشتریان اجتماعی را مدل سازی می نماید: کیفیت برداشتی--- ارزش برداشتی---رضایت مشتری--- قصد خرید مجدد. نتایج نشان می دهند که روابطی مثبت بین برداشت مشتری از کیفیت و ارزش اجتماعی، عاطفی و کاربردی وجود دارد. همچنین روابطی مثبت بین برداشت اجتماعی، عاطفی و کاربردی مشتری با میزان رضایت وی وجود دارد. یافته های به دست آمده نشان می دهند که مشتریان شرکت های اجتماعی، ارزش اجتماعی، عاطفی و کاربردی را از طریق کیفیت خدمات و محصولات درک می نمایند. ارزش برداشتی تاثیراتی مثبت بر رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در آینده خواهد داشت. این تحقیق نشان می دهد که روابط مثبت بین کیفیت و ارزش و همچنین رضایت و قصد خرید مجدد مشتری، در زمینه شرکت های اجتماعی نیز یافت می شوند. در آخرین بخش، برداشت ها و مفاهیم کاربردی شرکت های اجتماعی مبتنی بر یافته های این تحقیق مورد بررسی قرار گرفته و نکاتی برای مطالعات آینده ارائه می گردد.
    کلمات کلیدی: شرکت اجتماعی | کیفیت درک شده | ارزش درک شده | رضایت مشتری | قصد خرید مجدد


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 14
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 22

    حجم فایل: 146 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات