دانلود مقاله و خرید ترجمه:عوامل سازمانی اثرگذار بر استفاده موثر از راه حل های مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • عوامل سازمانی اثرگذار بر استفاده موثر از راه حل های مدیریت ارتباط با مشتری

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    عوامل سازمانی اثرگذار بر استفاده موثر از راه حل های مدیریت ارتباط با مشتری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Organizational factors influencing effective use of CRM solutions


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Procedia Technology 16 ( 2014 ) 459 – 470


    چکیده انگلیسی:

    In this paper we discuss the issues of effective use of information solutions of customer relations management. The conceptual model is developed based on the Technology acceptance model (TAM). In the literature we can see that researchers often analyze the usefulness of CRM solutions at the level of individuals, and less at the level of organization and its orientations. These aspects are included in the model, proposed in this article, by the set of organizational factors which may influence the effective use of CRM solutions. Organizational factors are reflected in the three types of orientations – in process, technological and innovation orientation of organization. The conceptual model is presented and organizational factors are discussed in more detail. The original value of this paper is in the constructed conceptual model that combines use of CRM solutions at the level of organization and critical organizational factors. The platform of the conceptual model enables its future empirical testing.
    Keywords: Customer relationship management (CRM) | process oriented | technology oriented | innovation oriented organization | usefulness of CRM solutions | TAM model


    چکیده فارسی:

    هدف از مقاله حاضر بحث و بررسی مسئله استفاده موثر از اطلاعات راه حل های مدیریت روابط مشتری است. مدل نظری این موضوع براساس مدل پذیرش تکنولوژی (TAM) توسعه می یابد. در منابع علمی می توان دید که محققان اغلب سودمندی راه حل های CRM را در سطح افراد و کمتر در سطح سازمانی و جنبه های مختلف ان، تجزیه و تحلیل می کنند. جنبه های وارد شده در مدل (در این مقاله ارائه شده اند) بوسیله مجموعه ای از عوامل سازمانی، ممکن است استفاده موثر از راه حل های CRM را تحت تاثیر قرار دهد. عوامل سازمانی از سه جهت (در گرایش فرایندها، گرایش فنی-تخصصی و گرایش نواوری سازمان) تحت تاثیر قرار می گیرند. مدل نظری ارائه شده و عوامل سازمانی با جزئیات بیشتری بحث می شوند. ارزش اصلی و سرچشمه این مقاله با مدل نظری است که استفاده از راه حل های CRM را در سطح سازمانی و عوامل مهم سازمانی، ترکیب می کند. پلت فرم مدل نظری، ازمون تجربی ان را نیز مهیا می سازد.
    واژه های کلیدی: مدیریت ارتباط مشتری (CRM) | فرایند گرا | تکنولوژی گرا | سازمان نواور گرا | سودمندی راه حل های CRM | مدل TAM.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 25

    حجم فایل: 132 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات