دانلود مقاله و خرید ترجمه:ارزیابی روش آموزش و یادگیری در مطالعات اسلامی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده آموزش و پرورش
  • ارزیابی روش آموزش و یادگیری در مطالعات اسلامی

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    ارزیابی روش آموزش و یادگیری در مطالعات اسلامی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    An assessment of teaching and learning methodology in Islamic studies


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Procedia - Social and Behavioral Sciences 59 ( 2012 ) 618 – 626


    چکیده انگلیسی:

    During the last century, there have been critiques targeted at methodology related to teaching and learning of Islamic studies, in particular towards the failure to effectively respond to the challenges brought by contemporary needs in this modern world. As a religion embraced by one fifth of the world’s population, there is a real need for Islamic studies to re-vamp its methodology and approach in order to ensure its continuous relevance and as a response to the demands exerted by the globalization and presented by the modernity. Since the late 1970s, Islamic scholars have seriously discussed this failure and have suggested a multitude of action plans to address the weakness. This paper discusses various stands taken by Islamic scholars in this issue and suggests ways to improve the method of teaching and learning of Islamic studies.
    Keywords: Al-dakwah | islamic critical thinking | islamic education | islamic studies | modernity


    چکیده فارسی:

    طی قرن های گذشته، نقد هایی در رابطه با روش آموزش و یادگیری مطالعات اسلامی، خصوصا در رابطه با ناتوانی در واکنش موثر به چالش ها یی که با نیازهای کنونی در این جهان مدرن به ارمغان آورده شده ، انجام شده است . به عنوان دینی که توسط یک پنجم از جمعیت جهان پیروی میشود ، تدوین و بازسازی رویکرد و روش های مطالعات اسلامی به منظورحصول اطمینان از ارتباط مستمر خود و به عنوان پاسخ به خواسته های اعمال شده با جهانی شدن و ارائه شده توسط مدرنیته یک نیاز ضروری محسوب میشود . در اواخر دهه 1970 ، دانشمندان اسلامی با جدیت تمام این ناتوانی را مورد قرا دادند و انبوهی از طرح های عملیاتی را برای مقابله با این ضعف پیشنهاد کردند . این مقاله به بررسی عناوین مختلفی می پردازد که توسط دانشمندان اسلامی در این بحث قرار گرفته و راهکارهایی را به منظور بهبود روش تدریس و یادگیری مطالعات اسلامی نشان می دهد.
    کلمات کلیدی: الدکواه | افکار انتقادی اسلامی | آموزش اسلامی | مطالعات اسلامی | مدرنتیته


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 15

    حجم فایل: 86 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
آموزش-و-پرورش
موضوعات