دانلود مقاله و خرید ترجمه:توسعه مهارت های گوش دادن موسیقی با استفاده روشهای یادگیری فعال در دبیرستان
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده آموزش و پرورش
  • توسعه مهارت های گوش دادن موسیقی با استفاده روشهای یادگیری فعال در دبیرستان

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    توسعه مهارت های گوش دادن موسیقی با استفاده روشهای یادگیری فعال در دبیرستان


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Developing music listening skills using active learning methods in secondary education


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Procedia - Social and Behavioral Sciences 45 ( 2012 ) 206 – 215


    چکیده انگلیسی:

    The reformed upper secondary school curriculum in Estonia states that pupils need to be supported to take a more active role when developing knowledge and competencies in music. The purpose of the current study was to test an active learning method designed to support music listening skills. The sample (n = 55) consisted of 11th grade pupils in one public school in Estonia. Students evaluated ten musical examples from the classical period to complete the pre- and post-test. The results indicated positive changes in students' assessments of classical music listening when activating learning activities were used in the learning process.
    Keywords: active learning | music listening | classical period in music history | music education | secondary education


    چکیده فارسی:

    برنامه درسی اصلاح شده دوره دوم دبیرستان در استونی اظهار می دارد که دانش آموزان نیاز دارند برای گرفتن نقش فعال تر در هنگام توسعه دانش و شایستگی های خود در موسیقی، مورد حمایت قرار گیرند. هدف از مطالعه حاضر محک زدن یک روش یادگیری فعال طراحی شده برای حمایت از مهارت های گوش دادن به موسیقی می باشد. نمونه (55=n) شامل دانش آموزان کلاس یازدهم در یک مدرسه دولتی در استونی بود. دانش آموز مورد مطالعه، ده نمونه موسیقی از دوره کلاسیک را قبل و بعد از آزمون اجرا نمودند. نتایج به دست آمده در زمانی که فعالیت های یادگیری فعال در فرایند یادگیری مورد استفاده قرار گرفت، تغییرات مثبتی را در ارزیابی دانش آموزان از گوش دادن به موسیقی کلاسیک نشان داد.
    واژه های کلیدی: یادگیری فعال | گوش دادن به موسیقی | دوره کلاسیک در تاریخ موسیقی | آموزش موسیقی | آموزش دوره متوسطه


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 18

    حجم فایل: 87 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
آموزش-و-پرورش
موضوعات