دانلود مقاله و خرید ترجمه:عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد مشتری
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد مشتری

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد مشتری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Factors influencing Internet shopping value and customer repurchase intention


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Electronic Commerce Research and Applications 11 (2012) 374–387


    چکیده انگلیسی:

    This research empirically examines the effect of various Internet shopping site qualities on the utilitarian and hedonic values of Internet shopping. The influence of the perceived level of Internet shopping value on customer satisfaction and repurchase intention is also investigated. We perform structural equation analysis with a sample of 293 observations consisting of two different income groups (workforce and student). Our results show that while system and service qualities are critical factors affecting utilitarian shopping value, information and service qualities are the factors most closely associated with hedonic shopping value. These findings suggest that service quality plays a significant role in increasing both utilitarian and hedonic shopping values. Our results also show that the impact of quality factors on Internet shopping values and subsequent repurchase intention differs across the two income groups.
    Keywords: Internet shopping | System quality | Information quality | Service quality | Customer satisfaction | Utilitarian shopping value | Hedonic shopping value | Repurchase intention


    چکیده فارسی:

    این تحقیق به صورت تجربی به آزمایش در مورد تاثیر کیفیتهای گوناگون سایت خرید اینترنتی بر روی ارزشهای سودمندی و خوشایندی خرید اینترنتی می پردازد. همچنین تاثیر سطح معلوم ارزش خرید اینترنتی روی رضایتمندی مشتری و قصد خرید مجدد در این مقاله، بحث شده است. ما معادلات اساسی تحلیلها را با مشاهدات 293 نمونه شامل دو گروه با درآمد متفاوت (شاغل و محصل) ارائه میدهیم. نتایج ما نشان میدهد که در حالی که کیفیت سیستم و خدمات عوامل تاثیرگذار حیاتی بر ارزش سودمندی خرید هستند، کیفیت اطلاعات و خدمات نیز بیشتر به خوشایندی ربط دارند. این یافته ها نشان میدهند که کیفیت خدمات نقش مهمی هم در افزایش سودمندی و هم در افزایش خوشایندی دارد. یافته های ما همچنین نشان میدهند که تاثیر عوامل کیفی بر روی ارزشهای خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد متعاقب آن در دو گروه درآمدی متفاوت میباشد.
    کلمات کلیدی: خرید اینترنتی | کیفیت سیستم | کیفیت اطلاعات | کیفیت خدمات | رضایت مشتری | ارزش خرید سودمند| ارزش خرید لذت بخش | قصد خرید مجدد


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 14
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 51

    حجم فایل: 305 کیلوبایت


    قیمت: 40000 تومان  36000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:

    یک مقاله بسیار عالی و کامل در خصوص خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد. این مقاله به تنهایی می تواند به عنوان یک پایان نامه خوب مورد استفاده قرار گیرد. و یا به عنوان یک مرجع اصلی برای نگارش مقاله استفاده شود. تمامی شکل ها و جداول مجددا رسم و ترجمه گردیده اند.




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات