دانلود مقاله و خرید ترجمه:مدل های مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری : یک مرور انتقادی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت برند
  • مدل های مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری : یک مرور انتقادی

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مدل های مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری : یک مرور انتقادی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Brand personality factor based models: A critical review


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Australasian Marketing Journal 20 (2012) 89–96


    چکیده انگلیسی:

    Brand personality has become an increasingly important concept within brand theory and factor based research is the method most widely used in the study of brand personality. There have been critiques of some aspects of early factor models, leading to an evolution and improvement in the methods used in factor model development. However, several problems remain which have yet to be addressed, and these raise questions about what exactly the factor models are measuring. This paper introduces and explains the problems of category confusions, domain meaning shifts, and the descriptor selection problem. In doing so, the paper extends existing critiques of the methods in brand personality factor research, and raises questions about the validity of current factor based models. The paper concludes with a recommendation that brand personality researchers re-evaluate their models and the brand personality concept, and that brand personality returns to its roots in qualitative projective methods.
    Keywords: Brand personality | Factor research methods | Critical appraisal


    چکیده فارسی:

    شخصیت نام تجاری به طور فزاینده به یک مفهوم مهم با تئوری نام تجاری تبدیل شده و پژوهش های مبتنی بر عامل ، روشی است که به طور گسترده در مطالعه شخصیت نام تجاری مورد استفاده قرار می گیرد . برخی از جنبه های مدل عامل اولیه مورد انتقاد قرار گرفته که، منجر به تحول و توسعه ای در روش های بکاربرده شده در گسترش مدل عامل شده است. با این حال، مشکلات متعددی باقی مانده که هنوز به آنها رسیدگی نشده ، و سوالاتی را در مورد اینکه این مدلها دقیقا چه چیزی را اندازه گیری می کنند ایجاد کرده است .این مقاله به معرفی و بیان مشکلات سردرگمی های دسته ای ، دامنه تغییرات با معنی و مشکل انتخاب توصیفگر می پردازد .در انجام این کار، این مقاله به گسترش انتقاد های موجود در مورد روش های پژوهش عامل شخصیت تجاری پرداخته، و پرسشهایی را در مورد اعتبار مدلهایی مبتنی بر عامل برمی انگیزد. این مقاله با توصیه ای نتیجه گیری می کند که محققان شخصیت نام تجاری ارزیابی مجددی رابر مدل های خود و مفهوم شخصیت نام تجاری انجام داده و شخصیت نام تجاری به ریشه های خود در روش های کیفی تصویری باز می گردد .
    کلمات کلیدی: شخصیت نام تجاری | روش های پژوهش محور | ارزشیابی حساس


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 22

    حجم فایل: 152 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-برند
موضوعات