دانلود مقاله و خرید ترجمه:بررسی ائتلاف های نام تجاری بین المللی: ترتیب نام تجاری و نژاد پرستی  مصرف کننده
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت برند
  • بررسی ائتلاف های نام تجاری بین المللی: ترتیب نام تجاری و نژاد پرستی مصرف کننده

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بررسی ائتلاف های نام تجاری بین المللی: ترتیب نام تجاری و نژاد پرستی مصرف کننده


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Evaluation of international brand alliances: Brand order and consumer ethnocentrism


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Journal of Business Research 66 (2013) 89–97


    چکیده انگلیسی:

    This study investigates how native consumers evaluate international brand alliances (IBA) between a foreign brand and a native brand. The empirical results support the moderating effects of both brand order and consumer ethnocentrism (CET) on the effects of foreign and the native partner brand attitudes on the attitude towards an international brand alliance (IBA). The partner brand (regardless of its being a native or foreign brand) attitude has a stronger effect on the attitude towards an IBA when the partner brand appears first in the IBA than when appearing second. CET enhances the effect of the native brand attitude on IBA attitude unconditionally; but attenuates, only when foreign brand fit is low, the effect of the foreign brand attitude on IBA attitude.
    Keywords: Brand alliances | International brand alliances | Branding order | Brand attitude | Consumer ethnocentrism


    چکیده فارسی:

    این مطالعه به بررسی این مساله می پردازد که مصرف کنندگان بومی، اتحاد نام تجاری بین المللی بین نام تجاری خارجی و نام تجاری داخلی را چگونه ارزیابی می کنند. نتایج تجربی بدست آمده حاکی از اثرات تعدیل کننده سفارش نام تجاری و نژاد پرستی مصرف کننده بر اثرات نگرش های نام تجاریی شریک خارجی و داخلی بر نگرش نسبت به یک اتحاد نام تجاری بین المللی است. هنگامی که نام تجاری شریک در اتحاد نام تجاری بین المللی اول بجای اتحاد نام تجاری بین المللی دوم قرار می گیرد، نگرش نام تجاری شریک (صرفنظر از اینکه یک نام تجاری بومی یا خارجی است) تاثیر بسیار زیادی بر دیدگاه ما نسبت به اتحاد نام تجاری بین المللی دارد. نژاد پرستی مصرف کننده به طور مطلق موجب افزایش تاثیر نگرش نام تجاری بومی بر نگرش اتحاد نام تجاری بین المللی می گردد، اما هنگامی که تناسب نام تجاری خارجی کم است، تاثیر نگرش نام تجاری خارجی بر نگرش اتحاد نام تجاری بین المللی را کاهش می دهد.
    کلمات کلیدی: ائتلاف های نام تجاری | ائتلاف های نام تجاری بین المللی | ترتیب نام تجاری | وضعیت نام تجاری | نژادپرستی مصرف کننده


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 32

    حجم فایل: 190 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-برند
موضوعات