دانلود مقاله و خرید ترجمه:تکامل و آینده بازاریابی محیطی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • تکامل و آینده بازاریابی محیطی

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تکامل و آینده بازاریابی محیطی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING


    منبع:

    Asia Pacific Journal of Marketing & Management Review, Vol.1 No. 3, November 2012, ISSN 2319-2836


    چکیده انگلیسی:

    Environmental marketing (popularly known as Green marketing) refers to the process of selling products and/or services based on their environmental benefits. Such a product or service may be eco-friendly in it or produced and/or packaged in an environmental friendly way. There were three long phases in the evolution of the much glorified green marketing. The first phase was known as the ecological phase. The second phase was called the environmental phase. The third phase is termed as the sustainable phase. Unfortunately, green marketing approach is largely used as a publicity stunt by the corporate houses in order to make a difference in the consumer‟s point of view. To avoid green marketing short-sightedness, the future success of product dematerialization and more sustainable services will depend on convincingly communicating and delivering consumer-desired worth in the marketplace.
    KEYWORDS: Green marketing | ecological | sustainable | marketplace.


    چکیده فارسی:

    بازاریابی محیطی(که بطور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) به فرایند فروش محصولات و/ یا خدمات مبتنی بر منافع محیطی اشاره می نماید. چنین محصول یا خدمتی می تواند با محیط سازگار باشد یا به شیوه ای سازگار با محیط ایجاد و بسته بندی شود. در تکامل بازاریابی سبز بسیار تعریف و تجمید شده سه مرحلة طولانی وجود دارد. مرحله اول به عنوان مرحلة بوم شناختی معروف گشته است. مرحله دوم مرحله محیطی نامیده شده است. مرحله سوم نیز به عنوان مرحله پایدار نامیده شده است. متاسفانه، رویکرد بازاریابی سبز تا حد زیادی برای ایجاد نقطه نظر های متفاوت در مصرف کنندگان، توسط خانه های مشترک(corporate house) به عنوان یک شاهکار تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته است. موفقیت آتی در مادیت زدایی محصول و خدمات پایدارتر برای اجتناب از کوته نظری در بازاریابی سبز کوتاه، به طور متقاعد کننده ای به برقراری ارتباط و ارائه ارزش مطلوب به مصرف کننده در بازار بستگی خواهد داشت.
    کلمات کلیدی: بازاریابی سبز | بوم شناختی | پایدار | بازار.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 13

    حجم فایل: 49 کیلوبایت


    قیمت: 15000 تومان  13500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات