دانلود مقاله و خرید ترجمه:کیفیت خدمات فروشگاه های بزرگ، رضایت مشتری و وفاداری: شواهد تجربی از بازار در حال ظهور
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • کیفیت خدمات فروشگاه های بزرگ، رضایت مشتری و وفاداری: شواهد تجربی از بازار در حال ظهور

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    کیفیت خدمات فروشگاه های بزرگ، رضایت مشتری و وفاداری: شواهد تجربی از بازار در حال ظهور


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Supermarket self-checkout service quality, customer satisfaction, and loyalty: Empirical evidence from an emerging market


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Journal of Retailing and Consumer Services 21 (2014) 118–129


    چکیده انگلیسی:

    Supermarket shoppers around the world are increasingly encountering and using self-service technologies (SSTs) during their shopping process. The SSTs are mainly offered to reduce retailer costs and enhance customer's experience. Among the many different SSTs available, self-checkout systems (SCS) have become an extremely popular choice of supermarkets around the world. Although some of the main motivations of the supermarkets for offering SCSs are cost cutting, speed, and convenience, supermarkets are also assuming that these services would enhance customer experience, satisfaction, and ultimately loyalty. However, empirical evidence is needed to better understand customer expectations of SCS service quality and how technology based service quality impacts retail patronage. Therefore, the purpose of this research is to examine the service quality of supermarket/grocery store SCSs and its impact on customer satisfaction and loyalty in an emerging market, namely Turkey. Using the SSTQUAL scale (Lin and Hsieh, 2011), data (n¼275) for the study is collected from shoppers who had just completed going through the self-checkout counter in a large supermarket chain. The results of this study show that SCS service quality positively influences loyalty through the customer satisfaction path. Managerial and research implications of the findings are discussed.
    Keywords: Self-checkout service quality | Customer satisfaction | Customer loyalty | Emerging market


    چکیده فارسی:

    خریداران فروشگاه های بزرگ (سوپر مارکت) در سراسر جهان به طور فزاینده در طی فرآیند خریدشان از فن آوری سیستم خود پرداخت (SSTs)استفاده و با آن مواجه شده اند. SSTs عمدتأ برای کاهش هزینه های خرده فروش و افزایش تجربه مشتری ارائه شده است. در میان بسیاری از SSTs های مختلفِ در دسترس، سیستم های خود پرداخت (SCS) به انتخابی بسیار محبوب در فروشگاه ها در سراسر جهان تبدیل شده است. اگرچه برخی از محرک های اصلیِ سوپر مارکت ها جهت ارائه SCSS ، منجر به از میان برداشته شدن پول ، ایجاد سرعت، هزینه و راحتی شده است، اما سوپر مارکت ها نیز این فرض را گماشته اند که این خدمات منجر به افزایش تجربه مشتری، رضایت، و در نهایت افزایش وفاداری در وی می گردد. با این حال، شواهد تجربی جهت درک بهترِ انتظارات مشتری از کیفیت خدمات SCS و اینکه چگونه فن آوریِ مبتنی بر کیفیت خدمات بر خریدار خرده فروشی تاثیرگذار است را ارائه می دهد. بنابراین، هدف از این پژوهش، بررسی کیفیتِ خدماتِ سوپرمارکت / مغازهء مواد غذایی و تاثیر آن بر رضایت مشتری و وفاداری در بازار در حال ظهور است. استفاده از مقیاس SSTQUAL ، داده ها (n=275) برای مطالعه از خریدارانی جمع آوری می شود که تنها از طریق دستگاه های پیشخوان خود پرداز در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ خریدارای بعمل می آورند. نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که کیفیت خدمات SCS بطورِ مثبتی بر وفاداری را از طریق مسیر رضایت مشتری تاثیرگذار است. مفاهیم مدیریتی و پژوهشی از این یافته ها، مورد بحث قرار خواهد گرفت.
    کلمات کلیدی: کیفیت خدمات پرداخت | رضایت مشتری | وفاداری مشتری | بازار در حال ظهور


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 34

    حجم فایل: 321 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات