دانلود مقاله و خرید ترجمه:رضایت و قصد پس از خرید با بهبود خدمات وب سایت های خرید آنلاین: دیدگاه هایی در مورد عدالت درک شده و احساسات
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده فناوری اطلاعات
  • رضایت و قصد پس از خرید با بهبود خدمات وب سایت های خرید آنلاین: دیدگاه هایی در مورد عدالت درک شده و احساسات

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    رضایت و قصد پس از خرید با بهبود خدمات وب سایت های خرید آنلاین: دیدگاه هایی در مورد عدالت درک شده و احساسات


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Satisfaction and post-purchase intentions with service recovery of online shopping websites: Perspectives on perceived justice and emotions


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - International Journal of Information Management 32 (2012) 127–138


    چکیده انگلیسی:

    This study explores post-recovery satisfaction and post-purchase intentions with service recovery of online shopping customers from the perspectives on perceived justice and emotions based on twenty scenarios that combine five service failures and four recoveries. Analytical results indicating that in addition to enhancing post-purchase intentions and post-recovery satisfaction among customers, distributive justice increases positive emotions and decreases negative ones. Additionally, procedural justice enhances post-recovery satisfaction as well as increases positive emotions and decreases negative ones, while interactional justice only increases post-recovery satisfaction of customers. Moreover, while positive emotions increase post-recovery satisfaction, and vice versa. Post-recovery satisfaction positively affects post-purchase intentions. Results of this study provide a valuable reference for operators and managers of online shopping websites.
    Keywords: Post-recovery satisfaction | Post-purchase intention | Perceived justice | Emotions | Online shopping websites


    چکیده فارسی:

    این مطالعه با خدمات بهبود مشتریان خرید آنلاین با دیدگاه های ادراک عدالت و احساسات مبتنی بر بیست سناریویی که ترکیبی از چهار شکست سرویس و پنج بهبود هستند، به بررسی رضایت پس از بهبود و نیات خرید پس از خرید می پردازد. نتایج تحلیلی نشان می دهد که علاوه بر افزایش نیات بعد از خرید و رضایت پس از بهبود در میان مشتریان ، عدالت توزیعی افزایش و احساسات مثبت و منفی کاهش می یابد. علاوه بر این، عدالت رویه ای رضایت پس از بهبود و همچنین احساسات مثبت را افزایش و احساسات منفی را کاهش می دهد ، در حالی که عدالت تعاملی تنها با رضایت پس از بهبود مشتریان افزایش می یابد. علاوه بر این، احساسات مثبت رضایت پس از بهبود را افزایش می دهد و بالعکس. رضایت پس از بهبود بطور مثبتی بر نیات پس از خرید تاثیر می گذارد. نتایج حاصل از این مطالعه یک مرجع با ارزش برای مدیران و گردانندگان وب سایت های خرید آنلاین ارائه می نماید.
    کلمات کلیدی: رضایت پس از بهبود | قصد پس از خرید | عدالت ادراک شده | احساسات | وب سایت های خرید آنلاین


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 45

    حجم فایل: 247 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
فناوری-اطلاعات
موضوعات