دانلود مقاله و خرید ترجمه:ارزش برنامه ریزی کسب و کار قبل از راه اندازی- دیدگاه تصمیم نظری
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده کارآفرینی
  • ارزش برنامه ریزی کسب و کار قبل از راه اندازی- دیدگاه تصمیم نظری

    سال انتشار:

    2011


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    ارزش برنامه ریزی کسب و کار قبل از راه اندازی- دیدگاه تصمیم نظری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The value of business planning before start-up - A decision-theoretical perspective


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Journal of Business Venturing (2011)


    چکیده انگلیسی:

    In this paper we analyze business planning from the perspective of the nascent entrepreneur. We measure its value for the entrepreneur at the point where he must decide whether or not to plan, and we contrast our results with empirical studies that compare firms' performance after market entry. Within a formal decision-theoretical framework we show that the value of planning is driven by the possibility of evaluating alternative actions and being able to improve strategies. Before market entry, the main purpose of evaluation is to pursue good and terminate bad business ideas. We show how the value of planning is determined by the venture under consideration and how it depends on the quality of planning. Our theoretical model yields several behavioral and statistical implications that we compare with empirical observations found in the literature. In particular, we show how our model of rational decision making can be used to explain important hypotheses and contradictory observations that have fueled the debate on business planning.
    Keywords: Business plan | Start-ups | Entrepreneurship | Decision Making | Uncertainty


    چکیده فارسی:

    در این مقاله برنامه ¬ریزی کسب و کار را از دیدگاه کارآفرین نوظهور تجزیه و تحلیل می¬کنیم. ما ارزش برنامه¬ ریزی کسب و کار را برای کارآفرین در جایی که باید تصمیم بگیرد که آیا برنامه¬ ریزی کند یا خیر اندازه¬گیری می¬کنیم و نتایج بحث مان را با مطالعات تجربی که عملکرد سازمان ها را بعد از ورود به بازار مقایسه می¬کند، می¬سنجیم. با کمک یک قالب کاری تئوریک تصمیم¬ گیری رسمی نشان می¬دهیم که ارزش برنامه¬ ریزی از امکان ارزیابی اقدامات متناوب و قدرتمند شدن (توانا شدن) برای بهبود استراتژی ناشی می¬شود. قبل از ورود به بازار، علت اصلی ارزیابی، دنبال کردن ایده¬های خوب کسب و کار و خاتمه داده ایده های بد است. نشان می¬دهیم که چگونه ارزش برنامه¬ ریزی در برابر کسب و کار مورد ملاحظه تعیین می¬شود و چگونه به کیفیت برنامه¬ ریزی بستگی دارد. مدل تئوریک ما، چندین کاربرد آماری و رفتاری را نتیجه داد که با ملاحظات (مشاهدات) تجربی آورده شده در ادبیات مقایسه می¬کنیم. به خصوص نشان می¬دهیم چگونه مدل تصمیم¬گیری عقلائی ¬مان می تواند برای توضیح فرضیات مهم و مشاهدات متناقص که بحث برنامه¬ریزی کسب و کار را تقویت کرده¬اند، به¬کار گرفته شود.
    کلمات کلیدی: برنامه کسب و کار | راه اندازی | کارافرینی | تصمیم گیری | عدم قطعیت


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 15
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 32

    حجم فایل: 192 کیلوبایت


    قیمت: 20000 تومان  18000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
کارآفرینی
موضوعات