دانلود مقاله و خرید ترجمه:تاثیرات درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات بر احساسات و نیات رفتاری آن ها در رستوران ها
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • تاثیرات درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات بر احساسات و نیات رفتاری آن ها در رستوران ها

    سال انتشار:

    2010


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تاثیرات درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات بر احساسات و نیات رفتاری آن ها در رستوران ها


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Effects of perceived service fairness on emotions, and behavioral intentions in restaurants


    منبع:

    www.emeraldinsight.com/0309-0566.htm, 2010


    چکیده انگلیسی:

    Purpose – This study aims to investigate interrelationships among perceived service fairness, emotions and behavioral intentions in a restaurant context. Design/methodology/approach – Data were collected from two casual dining restaurants in the USA. The data were analyzed following Anderson and Gerbing’s two-step approach, utilizing both a measurement model and a subsequent structural model. Findings – This study shows different roles for each fairness perception in relation to emotions and behavioral intentions based on the Mehrabian-Russell model. Setting reasonable prices and providing efficient services in a timely manner were found to be the key to negate negative emotion. At the same time, the findings suggest that providing high-quality tangible outcomes and intangible services are critical to evoke positive emotions and eventually to generate future favorable behaviors. Research limitations/implications – The data were collected from only casual dining restaurants. Therefore, generalizing the results to other segments of the restaurant industry may not work. Practical implications – The results of this study can help restaurant managers to develop more effective and efficient strategies for ensuring fairness, thus resulting in higher levels of customer retention and profits. Originality/value – Compared with previous fairness studies, which have focused exclusively on the role of justice after service failure and recovery, this study considers all service delivery contexts (with or without service failure) in order to provide a richer portrait of service fairness. Also, this study contributes to the services marketing and consumer behavior literature by shedding light on the issue of “fairness” as an axiom for evaluating services in restaurants.
    Keywords: Service levels | Consumer behaviour | Restaurants | United States of America | Service delivery
    Paper type: Research paper


    چکیده فارسی:

    هدف- این پژوهش به ارزیابی روابط متقابل میان درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات در رستوران ها، احساسات و نیت های رفتاری شان کمک می کند. طرح تحقیق/ روش شناسی/ روش تحقیق- داده های این پژوهش در دو رستوران تصادفی در امریکا گردآوری شده اند. برای تجزیه و تحلیل داده¬ها، پیرو مدل دو مرحله ای اندرسون و گربینگ، از دو روش مدل اندازه گیری و مدل ساختاری استفاده شده است. یافته ها- این پژوهش برمبنای مدل محرابیان- راسل، نقش های متفاوتی را برای ادراک مشتریان از انصاف و ارتباط آن با احساسات و نیت های رفتاری نشان می دهد. مشخص شد که ارائه قیمت های معقول و فراهم آوردن خدمات کارامد و به موق،ع کلید رفع احساسات منفی است. به طور همزمان، یافته ها نشان می دهند که ارائه خدمات ملموس با کیفیت بالا و خدمات ناملموس در ایجاد احساسات مثبت در مشتریان و سرانجام در مشاهده رفتارهای مطلوب از آن ها در آینده نقش حیاتی دارند. محدودیت های تحقیق/ مفاهیم- داده ها تنها از رستوران های غذاخوری گردآوری شده اند. لذا، تعمیم داده ها برای دیگر بخش ها در صنعت رستوران داری ممکن است امکان پذیر نباشد. مفاهیم عملیاتی- نتایج این پژوهش می توانند به مدیران رستوران ها در ارائه راهبردهای موثرتر و کارآمدتر برای اطمینان دادن به مشتریان نسبت به منصف بودن شان کمک کند، که پیامد آن حفظ مشتری و سودآوری است. اصالت/ ارزش - در مقایسه با تحقیق های پیشین در حوزه انصاف، که منحصرا بر اجرای عدالت و انصاف پس از شکست و بازیابی خدمات تاکید داشته اند، این پژوهش به منظور ارائه تصویری ارزشمندتر از انصاف در ارائه خدمات، تمامی جنبه های ارائه خدمت به مشتری (با وجود شکست خوردن یا شکست نخوردن خدمت ارائه شده) را لحاظ می کند. همچنین، با روشن کردن مفهوم "انصاف" به عنوان یک اصل بدهی در ارزیابی خدمات در رستوران ها، کمک های شایانی به ادبیات موضوعی بازاریابی خدمات و رفتار مصرف کننده می کنیم.
    کلمات کلیدی: سطوح خدمات | رفتار مصرف کننده | رستوران ها | ایالات متحده امریکا | ارائه خدمات
    نوع تحقیق: علمی-پژوهشی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 23
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 35

    حجم فایل: 221 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات