دانلود مقاله و خرید ترجمه:بررسی پاسخ مصرف کننده قومی به بسط های متقاطع برند
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • بررسی پاسخ مصرف کننده قومی به بسط های متقاطع برند

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بررسی پاسخ مصرف کننده قومی به بسط های متقاطع برند


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Exploring ethnic consumer response to crossover brand extensions


    منبع:

    eslevier - Journal of Business Research 67 (2014) 457–463


    چکیده انگلیسی:

    This research uses a social identity theory approach to investigate the impact of cultural identity on ethnic consumer response toethnic crossover brand extensions—brands associated with one ethnic group that crossover into a product category associated with another ethnic group (e.g., McDonald'sCafé con leche). Study 1 demonstrates that the manner in which crossover brand extensions blend ethnic consumers' in-group and out-group cultural representations impact brand extension culturalfit and parent brand attitudes, and perceived ethnic target market impacts brand extension attitudes. Study 2 demonstrates that high ethnic embeddedness extensions strengthen ethnic consumers' self-brand connections. Thesefindings provide managerial implications for practitioners considering a crossover brand extension strategy. Keywords: Brand extensions, Ethnic crossovers, Cultural identity, Ethnic consumers, Hispanic consumers


    چکیده فارسی:

    این پژوهش از روش تئوری هویت اجتماعی برای بررسی تاثیر هویت فرهنگی قومی در پاسخ مصرف کننده قومی به بسط های متقاطع برند استفاده کرد- برندهای مرتبط با یک گروه قومی که در دسته محصولات مرتبط با دیگر گروه های قومی متقاطع هستند (به عنوان مثال، McDonald's Café con leche) .مطالعه 1 نشان می دهد که شیوه ای که در آن بسط های متقاطع برند مصرف کنندگان قومی "داخل گروه و خارج از گروه را مخلوط می کنند بر بازنمایی های فرهنگی بسط های برند، تناسب فرهنگی و نگرش درباره منبع برند ، و نگرش های درک بازار هدف قومی و بسط های برند تاثیر می گذارد. مطالعه 2 نشان می دهد که جایگیری قومی بالای بسط های برند، ارتباطات مصرف کنندگان قومی با خود برند را تقویت می کند. این یافته ها مفاهیم مدیریتی را برای در نظر گرفتن شاغلین در این کار جهت یک استراتژی بسط متقاطع برتد مناسب ارائه می دهد. کلید واژه ها: بسط های نام تجاری، تقاطع های قومی، هویت فرهنگی، مصرف کنندگان قومی، مصرف کنندگان اسپانیایی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 20

    حجم فایل: 586 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات