دانلود مقاله و خرید ترجمه:سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای با استفاده از یک بازی استراتژیک برای ادغام یادگیری در مورد مدیریت زنجیره تامین و تبلیغات
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده زنجیره تامین
  • سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای با استفاده از یک بازی استراتژیک برای ادغام یادگیری در مورد مدیریت زنجیره تامین و تبلیغات

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای با استفاده از یک بازی استراتژیک برای ادغام یادگیری در مورد مدیریت زنجیره تامین و تبلیغات


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The “organization” as an interdisciplinary learning zone Using a strategic game to integrate learning about supply chain management and advertising


    منبع:

    emerald - The Learning Organization, Vol. 19 No. 2, 2012, pp. 121-133


    چکیده انگلیسی:

    Purpose – The research study seeks to explore the relationship among strategic gaming, the learning organization model and approach, and transfer of learning as key success strategies for improved individual and organizational performance and sustainable competitive advantage. This research aims to identify and elaborate on the strategic integration of interdisciplinary organizational areas leading to the development of a learning organization. Design/methodology/approach – The research uses a cross-sectoral case study approach to learning by focusing on the newly designed Advertising-SCM (Ad-SCM) simulation consisting of a strategic organizational game where experiential learning in organizational practice was emphasized and, subsequently, student learning outcome assessment results were analyzed. Findings – The Ad-SCM simulation game project strengthened the interdisciplinary business education for the learners by preparing them to connect to the corporate world effectively through the use of strategic gaming that modeled learning organization practice and transfer of knowledge, skills, attitudes and job relevant qualities to excel in the workplace. Interdisciplinary strategic games are valuable tools for learning and knowledge management within and across organizations, and need to be further investigated. Research limitations/implications – The research is useful for educators to try interdisciplinary, innovative projects to reinforce learning across all organizational disciplines in an inter-organizational setting, and improve organizational performance for a sustainable competitive advantage. The research is of great value to industry professionals as it motivates critical thinking through the use of the “learning organization” as an interdisciplinary learning zone and investigates the key issues in cross-sectoral business management areas. Practical implications – Interdisciplinary strategic gaming enables industry involvement to build up cross-disciplinary management exchanges between employees and provides real-life case scenarios for interdisciplinary research projects. This research explores the possibility of transfer of learning during the individual’s academic pursuits leading to the reduction in training costs and improved return on investment for organization in the future. Originality/value – The paper utilizes an innovative research stream highlighting the relationship among the use of strategic gaming, becoming a learning organization and transfer of learning for effective learning and knowledge management.
    Keywords: Strategic game | Learning organizations | Management games | Simulation | Ad-SCM Experiential Lab Organization Game | Supply chain management | Advertising
    Paper type Case study


    چکیده فارسی:

    هدف-این مطالعه تحقیقی به دنبال کشف رابطه میان بازی استراتژیک، رویکرد و مدل یادگیری سازمانی و انتقال یادگیری به عنوان یک عامل موفقیت استراتژیک برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی و مزیت رقابتی پایدار است. هدف این تحقیق تشخیص و توسعه یکپارچگی استراتژیک نواحی میان رشته ای سازمانی است که منجر به توسعه یادگیری سازمانی می شود. طرح/ روش/ رویکرد- تحقیق از روش بررسی موردی مقطعی و تمرکز بر روی طرح جدید شبیه¬سازی مدیریت زنجیره تامین SCM)) تبلیغات شامل بازی سازمانی استراتژیک جایی که یادگیری تجربی در فعالیت های سازمانی مورد تاکید است و در پی آن نتایج یادگیری دانشجویان تحلیل می¬شوند، از یک رویکرد مطالعه موردی میان رشته ای استفاده می کند. یافته ها- پروژه بازی شبیه¬سازی (Ad-SCM) ، آموزش تجاری میان رشته ای برای آموزش پذیران را از طریق آماده سازی آنها برای اتصال موثر آن ها با دنیای مشارکتی از طریق استفاده از بازی های استراتژیک که فعالیت های یادگیری سازمانی، و انتقال دانش، مهارت، نگرش و ویژگی های مربوط به شغل برای برتری در محیط کار را ممکن می سازد، تقویت کرد. بازی های استراتژیک میان رشته ای ابزار ارزشمندی برای یادگیری و مدیریت دانش درون و بین سازمان ها هستند و نیاز به بررسی بیشتری دارند. محدودیت ها/ کاربرد های تحقیق- تحقیق برای آموزش دهندگان که پروژه های میان رشته¬ای نوآورانه را برای تقویت یادگیری در تمام اصول سازمانی در یک موقعیت بین سازمانی و بهبود عملکرد سازمانی برای رسیدن به مزیت رقابتی پایدار امتحان می¬کنند، مفید است. این تحقیق برای متخصصان صنعتی بسیار ارزشمند است زیرا تفکر بحرانی را از طریق استفاده از یادگیری سازمانی به عنوان یک ناحیه یادگیری میان بخشی تشویق می کند و موضوعات مهم در نواحی مدیریت بازرگانی میان بخشی را بررسی می¬کند. مفاهیم کاربردی- بازی استراتژیک میان رشته¬ای مشارکت صنعت در ایجاد تبادلات مدیریتی بین رشته ای میان کارکنان را ممکن می¬سازد و موارد واقعی برای پروژه های تحقیقی میان رشته ای ارائه می¬کند. این تحقیق امکان انتقال یادگیری در طول دوره آکادمیک فردی را بررسی می¬کند که منجر به کاهش هزینه های آموزش و بهبود بازگشت سرمایه سازمان در آینده می¬شود. ابتکار/ ارزش- این مقاله از یک جریان تحقیق نوآورانه استفاده می¬کند که رابطه میان استفاده از بازی استراژیک، تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده و انتقال یادگیری برای یادگیری کارا و مدیریت دانش را مشخص می¬کند.
    کلمات کلیدی: بازی استراتژیک | سازمان یادگیرنده | بازی های مدیریتی | شبیه سازی | آزمایشگاه تجربی بازی سازمانی Ad-SCM | مدیریت زنجیره تامین | تبلیغات
    نوع مقاله-مورد کاوی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 20

    حجم فایل: 38 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
زنجیره-تامین
موضوعات