دانلود مقاله و خرید ترجمه:تجزیه و تحلیل SWOT با استفاده از اصلاح فازی QFD - مطالعه موردی برای تدوین استراتژی در کارخانه فیلم Petrokaran
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت استراتژیک
  • تجزیه و تحلیل SWOT با استفاده از اصلاح فازی QFD - مطالعه موردی برای تدوین استراتژی در کارخانه فیلم Petrokaran

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تجزیه و تحلیل SWOT با استفاده از اصلاح فازی QFD - مطالعه موردی برای تدوین استراتژی در کارخانه فیلم Petrokaran


    عنوان انگلیسی مقاله:

    SWOT Analysis using of Modified Fuzzy QFD – A Case Study for Strategy Formulation in Petrokaran Film Factory


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Procedia - Social and Behavioral Sciences 41 ( 2012 ) 322 – 333


    چکیده انگلیسی:

    Strategy is a comprehensive program that determines main approaches of the organization and suggests proper ways for allocating resources in order to help the organization to achieve its long term objectives. Environment change, competitiveness and attitude of customers have convinced managers to have a strategic program. In strategic programming SWOT analysis is a useful method that can be used for analyzing strengths and weaknesses within the organization and opportunities and threats from outside of the organization. Although this method is very practical there are some problems in using it. For example there is no tool to determine the importance of factors and this is mostly done by personal preferences. In this paper weight of strengths, weaknesses, opportunities and threats are calculated by Fuzzy Quality Function Deployment and proper strategies for the organization are achieved by HOQ (House of Quality). Hence the customer requirements are important for the strategic planners in this approach the relations between the customer requirements and relations at the top of HOQ are numerically calculated and have impact on internal and external factors of the organization. Because of uncertainty in the decision making factors the calculations are done in a fuzzy environment. At the end this approach is applied in Petrokaran factory as a numerical case study.
    Keywords: Strategic management | SWOT Analysis | Quality Function Deployment | Customer Needs | Fuzzy Set


    چکیده فارسی:

    استراتژی یک برنامه جامعی است که راهکارهای اصلی ارگانها را تعیین میکند و روشهای مناسب برای اختصاص منابع در جهت کمک به ارگان ها برای دستیابی به اهداف بلند مدتشان ، پیشنهاد میکند. تغییرات محیطی و رقابت و نقطه نظرات مشتریان، مدیران به داشتن برنامه ای استراتژی متقاعد کرده است. در برنامه ی بررسی استراتژِیکی سوات، روشی موثر وجود دارد که میتواند برای بررسی نقاط ضعف و قدرت ارگانها و فرصت ها و تهدیدات خارج از ارگانها مورد استفاده قرار گیرد. اگرچه این روش بسیار کارآمد است ولی در کاربرد آن مشکلاتی وجود دارد. برای مثال هیچ ابزاری برای تعیین اهمیت عوامل وجود ندارد و به احتمال زیاد این تعیین توسط انتخابات شخصی صورت میگیرد. در این مقاله میزان نقطه قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات توسط آرایش تابع کیفیت فازی محاسبه میشوند و استراتژی های مناسب برای سازمانها توسط HOQ یا خانه ی کیفیت، بدست میآیند. بنابراین ، نیاز های مشتریان برای طراحان استراتژیک در این رویکرد رابطه میان نیاز های مشتریان و روابطی در بالای HOQ اهمیت دارند که بطور عددی محاسبه میشوند ودارای اثری بر فاکتورهای خارجی و داخلی سازمان هستند. بخاطر تصمیمات نامشخص در ایجاد عوامل ، درنتیجه محاسبات در یک محیط فازی اتجام می گردد. در انتها، این راهکار در شرکت پتروکاران به عنوان مورد مطالعه عددی به کار برده میشود.
    کلمات کلیدی: مدیریت استرانژیک | آنالیز SWOT | گسترش کارکرد کیفیت | نیازهای مشتری | مجموعه فازی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 18

    حجم فایل: 389 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-استراتژیک
موضوعات