دانلود مقاله و خرید ترجمه:استراتژی های بازاریابی برای بین المللی سازی صنعت هتل در مورلیا
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • استراتژی های بازاریابی برای بین المللی سازی صنعت هتل در مورلیا

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    استراتژی های بازاریابی برای بین المللی سازی صنعت هتل در مورلیا


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Marketing Strategies for Hotel Industry Internationalization in Morelia


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Procedia - Social and Behavioral Sciences 148 ( 2014 ) 271 – 279


    چکیده انگلیسی:

    The marketing in this industry has gained big protagonist in today's context. Therefore, there are many studies that have started to analyze both the causes and the forms in which this process takes place and how the industry benefits from it. Internationalization views from the perspective of the Mexican economy could be a benefit; sustaining and increasing the amount of exterior market, improving the internal and external competitive level and in the end, guaranteeing the possibility of economy, market and employment (Garcia, J.M. 1996), this is why it is important to analyze how marketing can trigger that internationalization. The processes of industrial internationalization are one of the most solid ways to develop competitive advantages, promoting international industrial competitivity (Canals, J. 1992) and strengthening the acquired position in the domestic market. Maybe because it is a new process, the area that covers the internationalization of the hotel industry in Morelia has not been the object of scientific and monographic analysis from the marketing point of view. The objective is to propose strategies of marketing that promote the internationalization of hotel industry in Morelia. Analyses how the touristic activities were impacted by marketing, also includes a revision of the most relevant studies that, from a theoretical or empirical point of view of the strategies and the internationalization, making emphasis on the relationship of the two phenomena. The theme that is object of study focuses its analysis in the academic and industrial currents. The results of the field work that was carried out for the study applied on the process of internationalization of the hotel industry in Morelia; have to be shown, as well as the strategies of marketing that the hotel industry must apply to obtain the so called internationalization.
    Keywords: Marketing strategies | internationalization | hotel industry


    چکیده فارسی:

    بازاریابی در این صنعت شخصیت بزرگی را در مفهوم امروزی کسب کرده است. بنابراین ، در اینجا مطالعات بسیاری وجود دارد که شروع به تحلیل دلایل و شکلهایی کرده است که در آن این فرآیند رخ میدهد و چگونه صنعت از آن نفع میبرد. بین المللی کردن از چشم انداز اقتصاد مکزیک دیده میشود که میتواند یک سود و نفع باشد ؛ حفظ و افزایش مقدار بازار خارجی ، سطح رقابت داخلی و خارجی را بهبود میدهد و در انتها ، قابلیت احتمال اقتصاد ، بازار و استخدام کردن را تضمین میکند (گارسیا ، J.M ، 1996) ، این دلیل این است که چرا این برای تحلیل این موضوع مهم است که چگونه بازاریابی میتواند آن بین المللی سازی را شروع کند. فرآیندهای بین المللی سازی صنعتی یکی از روشهای بسیار سخت برای توسعه منافع رقابت پذیری است ، که رقابت پذیری صنعتی بین المللی را ارتقا میدهد (canals , J . 1992) و موقعیت کسب شده را در بازار داخلی تقویت میکند. شاید به این دلیل که این یک فرآیند جدید است ، حوزه ای که بین المللی سازی صنعت هتل را در مورلیا پوشش میدهد که موضوع آنالیز علمی و مونوگرافیکی از نقطه نظر بازاریابی است. هدف ، پیشنهاد راهبردهای بازاریابی است که بین المللی سازی صنعت هتل را در مورلیا ارتقا میدهد. آنالیزهای چگونگی توریستی توسط بازاریابی متأثر شده است ، همچنین شامل یک اصلاح از مطالعات بسیار مرتبط است که ، از یک نقطه نظر عملی و نظری در راهبردها و بین المللی سازی است، تأکید را بر رابطه دو پدیده ایجاد میکنند. موضوعی که منظور این مطالعه است آنالیز خود را در جریانهای صنعتی و آکادمیک متمرکز میکند. نتایج کار میدانی که برای این مقاله انجام شده است بر فرآیند بین المللی سازی صنعت هتل در مورلینا اعمال شده است ؛ باید نشان داده شود، بعلاوه راهبردهای بازاریابی که صنعت هتل بای برای بدست آوردن اصطلاحاً بین المللی سازی اعمال کند.
    کلمات کلیدی : استراتژی های بازاریابی | بین المللی سازی | صنعت هتل


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 17

    حجم فایل: 87 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات