دانلود مقاله و خرید ترجمه:اثرات مدیریت کیفیت کلی  بر عملکرد کسب و کار : کاربرد در استان کوتایا
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • اثرات مدیریت کیفیت کلی بر عملکرد کسب و کار : کاربرد در استان کوتایا

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    اثرات مدیریت کیفیت کلی بر عملکرد کسب و کار : کاربرد در استان کوتایا


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The effects of total quality management on the business performance: An application in the province of Kütahya


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Procedia Economics and Finance 23 ( 2015 ) 1376 – 1382


    چکیده انگلیسی:

    The quality and the satisfaction of the employees for increasing productivity, their motivation and rewarding, the use of performance evaluation and performance measurement techniques, elimination of errors and mistakes in the organization, concentrating on team work, benefitting from the experience of successful organizations, making the strategic planning and such like targets underline at the sense of Total Quality Management (TQM). With this study, the correlation of TQM components with the organization performance have been examined individually in order to understand the effects of the executives, employee, customers and processes on the business performance at the TQM. The correlation of TQM with the business performance was analysed by means of data based on conducting a questionnaire. According to regression analysis results which was carried out to present the performance features of organizations concerning TQM criteria (education, leadership, continuous improvement, internal customer and external customer), it was observed that the criteria related with leadership and education have a stronger correlation with the performance. Accordingly organizations should give the necessary education and training about the quality to their employees and support the improvement under the leadership of the top management.
    Keywords: Total quality management | business performance | productivity.


    چکیده فارسی:

    کیفیت و خرسند کارمندان در افایش بهره وری ، انگیزه آنها و پاداش گیری ، استفاده از ارزیابی عملکرد و تکنیکهای ارزیابی عملکرد ، زدودن خطاها و اشتباهات در سازمان، تمرکز بر کار تیمی ، سود بردن از تجربه سازمانهای موفق ، برنامه ریزی راهبردی و چنین اهدافی که در شکل مدیریت کیفیت کلی (TQM) متضمن را ایجاد میکن. با این مطالعه ، همبستگی مؤلفه های TQM با عملکرد سازمانی به طور انفرادی برای درک اثرات مدیریت اجرایی ، کارمند و مشتریان بررسی شده است و بر عملکرد کسب و کار در TQM پردازش میشوند. همبستگی TQM با عملکرد کسب و کار بوسیله داده هایی تحلیل شده است که یک پرسشنامه را تکمیل میکنند. مطابق با نتایج آنالیز رگرسیون که برای نمایش منظرهای عملکرد سازمانها انجام شده است معیار TQM را مورد توجه قرار میدهند ( آموزش ، رهبری ، بهبودی مداوم ، مشتری داخلی و مشتری خارجی) ، این مشاهده شد که معیار مرتبط با رهبری و آموزش دارای همبستگی قوی تری با عملکرد هستند. بر این اساس سازمانها باید یک آموزش و پرورش ضروری را در مورد کیفیت کارمندان آنها ارائه دهد و بهبودی تحت رهبری مدیرات ارشد را پشتیبانی کند.
    کلمات کلیدی: مدیریت کیفیت جامع | عملکرد کسب و کار | بهره وری.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 14

    حجم فایل: 185 کیلوبایت


    قیمت: 20000 تومان  18000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات