دانلود مقاله و خرید ترجمه:تاثیر تعهد مدیریت  بر بازاریابی داخلی برای نگرش کاری کارکنان
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • تاثیر تعهد مدیریت بر بازاریابی داخلی برای نگرش کاری کارکنان

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تاثیر تعهد مدیریت بر بازاریابی داخلی برای نگرش کاری کارکنان


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Effect of management commitment to internal marketing on employee work attitude


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - International Journal of Hospitality Management 45 (2015) 14–21


    چکیده انگلیسی:

    The present study examines the effect of management commitment to internal marketing on employee work attitude through internal marketing practices. Data were collected from 201 full-time employees of four-star and above hotels in Macao SAR, China. The results of structural equation modeling showed that management commitment to internal marketing related to internal marketing practices including formal and informal internal communications, while formal internal communication facilitated informal internal communication. Moreover, management commitment to internal marketing and informal internal communication affected employee work attitude. The current study contributes to a deeper understanding of the internal service-profit chain.
    Keywords: Management commitment to internal | marketing (MCIM) | Internal marketing practices | Employee work attitude (EWA) | Hotels | Macao SAR


    چکیده فارسی:

    مطالعه ی حاضر از طریق شیوه های بازاریابی داخلی , به بررسی اثر تعهد مدیریت بر بازاریابی داخلی برای نگرش کاری کارکنان میپردازد . داده ها از 201 کارمند جمع اوری شده است که به صورت تمام وقت در هتل چهار ستاره ای در ماکوئا SAR , چین کار میکردند . نتایج حاصل از مدل معادلات ساختاری نشان داد که, تعهد مدیریت بر بازاریابی داخلی مربوط به شیوه ها ی بازاریابی داخلی از جمله , ارتباطات داخلی غیر رسمی و رسمی میباشد , در حالی که ارتباطات داخلی رسمی باعث تسهیل ارتباطات داخلی میشوند . علاوه بر این , تعهد مدیریت بر بازاریابی داخلی و ارتباطات داخلی غیر رسمی , نگرش کارکنان را تحت تاثیر قرار میدهد . هدف از این مطالعه , کمک به دست یابی به درک عمیق تر و درست تر از زنجیره ی داخلی سود دهی خدمات است .
    کلمات کلیدی: تعهد مدیریت داخلی | بازاریابی شیوه های بازاریابی داخلی (MCIM) | نگرش کار کارکنان (EWA) | هتل ها | ماکائو SAR


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 29

    حجم فایل: 278 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات