دانلود مقاله و خرید ترجمه:مروری بر  تکنیک های داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده داده کاوی
  • مروری بر تکنیک های داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مروری بر تکنیک های داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    A Survey on Data Mining Techniques for Customer Relationship Management


    منبع:

    International Association of Scientific Innovation and Research (IASIR), 2014


    چکیده انگلیسی:

    CRM is basic need for any organizations for retaining and attracting the most valuable customers. In Corporate world, “Customer Retention” strategy in CRM is an increasingly pressed issue. For better CRM, Data mining techniques play a vital role by extracting the information of customer from the database. Data mining can help service sector like banking, insurance, and telecommunication to make crucial business decisions. The aim of the paper is to give a summary on the applications of data mining in the customer relationship management domain. This review paper explores how data mining techniques such as K-means, SVM, Decision tree, Neural Network etc which has been developed to support for customer relationship management process.
    Keyword: Data Mining | Data Mining Applications | Customer Relationship Management | Review | CRM.


    چکیده فارسی:

    CRM یک نیاز اساسی برای هر سازمانی برای حفظ و جذب مشتریان ارزشمند است. در دنیای شرکت های بزرگ، استراتژی "حفظ مشتری" در CRM یک موضوع به طور فزاینده فشرده و مهم است. برای CRM بهتر، تکنیک های داده کاوی نقش حیاتی با استخراج اطلاعات مشتری از پایگاه داده ها بازی میکنند. داده کاوی می تواند به بخشهای خدمات مانند بانکداری، بیمه، و ارتباطات از راه دور کمک کند و برای تصمیم گیریهای کسب و کار نیز حیاتی است. هدف از این مقاله به طور خلاصه بررسی در برنامه های کاربردی داده کاوی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. در این مقاله به بررسی چگونگی تکنیک های داده کاوی مانند ابزارk مانند ، SVM، درخت تصمیمگیری، شبکه عصبی و غیره پرداخته میشود که برای حمایت از فرایند مدیریت ارتباط با مشتری نعمیم داده شده است.
    کلمات کلیدی: داده کاوی | کاربردهای داده کاوی | مدیریت ارتباط با مشتری | بررسی | CRM


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 21

    حجم فایل: 82 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
داده-کاوی
موضوعات