دانلود مقاله و خرید ترجمه:احساس عاطفی: تلفن های همراه مبتنی بر چهارچوب انطباقی برای پژوهش  روانشناسی اجتماعی تجربی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده فناوری اطلاعات
  • احساس عاطفی: تلفن های همراه مبتنی بر چهارچوب انطباقی برای پژوهش روانشناسی اجتماعی تجربی

    سال انتشار:

    2010


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    احساس عاطفی: تلفن های همراه مبتنی بر چهارچوب انطباقی برای پژوهش روانشناسی اجتماعی تجربی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    EmotionSense: A Mobile Phones based Adaptive Platform for Experimental Social Psychology Research


    منبع:

    acm - UbiComp ’10, Sep 26-Sep 29, 2010, Copenhagen, Denmark


    چکیده انگلیسی:

    Today’s mobile phones represent a rich and powerful computing platform, given their sensing, processing and communication capabilities. Phones are also part of the everyday life of billions of people, and therefore represent an exceptionally suitable tool for conducting social and psychological experiments in an unobtrusive way. In this paper we illustrate EmotionSense, a mobile sensing platform for social psychology studies based on mobile phones. Key characteristics include the ability of sensing individual emotions as well as activities, verbal and proximity interactions among members of social groups. Moreover, the system is programmable by means of a declarative language that can be used to express adaptive rules to improve power saving. We evaluate a system prototype on Nokia Symbian phones by means of several small-scale experiments aimed at testing performance in terms of accuracy and power consumption. Finally, we present the results of real deployment where we study participants emotions and interactions. We cross-validate our measurements with the results obtained through questionnaires filled by the users, and the results presented in social psychological studies using traditional methods. In particular, we show how speakers and participants’ emotions can be automatically detected by means of classifiers running locally on off-the-shelf mobile phones, and how speaking and interactions can be correlated with activity and location measures.
    ACM Classification Keywords: H.1.2 User/Machine Systems | J.4 Social and Behavioral Sciences | I.5 Pattern Recognition.
    General Terms: Algorithms | Design | Experimentation.
    Author Keywords: Emotion Recognition | Speaker Recognition | Social Psychology | Mobile Phones | Energy Efficiency.


    چکیده فارسی:

    تلفن های همراه امروزی با توجه به قابلیت های سنجش، پردازش و ارتباط دارای پلت فرم محاسباتی غنی و قدرتمندی می باشند. بعلاوه، تلفن ها بخشی از زندگی روزمره میلیاردها انسان می باشند، درنتیجه ابزارهای فوق العاده مناسبی می باشند تا بوسیله آنها بدون مزاحمت(unobtrusive) بتوان آزمایش های روانی و اجتماعی را انجام داد. در این مقاله EmotionSense را شرح می دهیم که پلت فرمی برای سنجش تلفن همراه در مطالعات روانشناسی اجتماعی مبتنی بر تلفن های همراه می باشد. مشخصه های کلیدی شامل توانایی سنجش احساسات فردی و همچنین فعالیت ها، تعاملات کلامی و مجاورت(proximity) در میان اعضای گروه های اجتماعی می باشد. بعلاوه، این سیستم بواسطه استفاده از زبان اظهاری(declarative language) قابل برنامه ریزی می باشد و می تواند برای بیان قوانین انطباقی(adaptive) و بهبود ذخیره برق مورد استفاده قرار گیرد. ما الگوی سیستم گوشی های نوکیا سیمبین را با استفاده از چندین آزمایش در مقیاس کوچک ارزیابی نمودیم تا عملکرد آن را از نظر دقت و مصرف برق آزمایش نماییم. در نهایت، نتایج حاصل از گسترش واقعی احساسات و تعاملات شرکت کنندگان در این مطالعه را ارائه می نماییم. سنجش هایمان را توسط نتایج به دست آمده از طریق پرسشنامه های پر شده توسط کاربران و نتایج ارائه شده در پژوهش های روانشناختی اجتماعی با استفاده از روش های سنتی، اعتبار سنجی(cross-validate) می نماییم. علی الخصوص، نشان می دهیم که چگونه می توان احساسات گویندگان و شرکت کنندگان را به صورت خودکار با استفاده از طبقه بندی کننده های در حال اجرا در گوشی های تلفن همراه در دسترس تشخیص داد و چگونه می توان صحبت کردن و تعاملات را با سنجش فعالیت ها و مکان مرتبط نمود.
    واژه های کلیدی در طبقه بندی ACM : کاربر H.1.2 / سیستم ماشینی | علوم اجتماعی و رفتاری J.4 | تشخیص الگوی I.5
    واژه های عمومی : الگوریتم ها | طراحی | آزمایش.
    واژه های کلیدی نویسنده : تشخیص احساسات | تشخیص صدا | روانشناسی اجتماعی | تلفن های همراه | کارآیی انرژی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 39

    حجم فایل: 427 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
فناوری-اطلاعات
موضوعات